Agent comercial
Alco Logistic
№10416831, 19 iulie 2021
Oraș:
Orhei
Studii:
Orice
Experiența de munca:
De la 2 pîna la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locație: Orhei
Rol: Să dezvolte clienţii şi zona de care răspunde în scopul realizării bugetului de vînzări şi a indicatorilor de piață ai Companiei.
Valori: Integritate, avem grijă față de oamenii noștri, Performăm ca un întreg, Excelență, Învățare, Câștigăm cu clienții.
Oferim:
- șansa să lucrezi într-o companie puternică și sigură;
- dezvoltare profesională;
- telefonie mobilă asigurată de companie;
- grafic de lucru: luni-vineri; sîmbăta/duminca zile de odihnă.
- Un salariu atractiv
- Compensarea cheltuielelor de transport
Responsabilități principale:
- Să dezvolte clienţii şi zona de care răspunde în scopul realizării bugetului de vînzări şi a indicatorilor de piață ai Companiei;
- Responsabil de controlul şi gestiunea bunurilor existente în zona sa de vînzări;
- Să efectueze vînzarea produselor companiei către clienţi;
- Să plaseze mijloace fixe (rafturi, prețuri) la clienţii din zona sa, respectînd în acest sens regulile şi procedurile Companiei.
- Să mercantizeze vitrinele
Criterii Eligibilitate:
- Cunoştinţe şi experienţă în domeniul vânzărilor;
- Permis de conducere cat. B și deținerea automobilului propriu
- Studii medii finalizate (studii superioare–avantaj);
Abilitati soft:
- Orientarea spre obţinerea rezultatelor
- Abilităţi de organizare şi planificare
- Abilităţi de rezolvare a problemelor
Abilitati tehnice:
- Managementul teritoriului şi al rutei
- Activarea magazinelor
- Cunostinţe financiare
- Vînzare şi negociere
- Relaţionare eficientă cu clienţii.
Dacă v-a trezit interes oferta noastră și dacă considerați că corespundeți tuturor cerințelor enumerate expediați CV-ul cu specificarea postului pentru care aplicați la adresa electronică: maxim.gradinar@gmail.com , 069185409
Rol: Să dezvolte clienţii şi zona de care răspunde în scopul realizării bugetului de vînzări şi a indicatorilor de piață ai Companiei.
Valori: Integritate, avem grijă față de oamenii noștri, Performăm ca un întreg, Excelență, Învățare, Câștigăm cu clienții.
Oferim:
- șansa să lucrezi într-o companie puternică și sigură;
- dezvoltare profesională;
- telefonie mobilă asigurată de companie;
- grafic de lucru: luni-vineri; sîmbăta/duminca zile de odihnă.
- Un salariu atractiv
- Compensarea cheltuielelor de transport
Responsabilități principale:
- Să dezvolte clienţii şi zona de care răspunde în scopul realizării bugetului de vînzări şi a indicatorilor de piață ai Companiei;
- Responsabil de controlul şi gestiunea bunurilor existente în zona sa de vînzări;
- Să efectueze vînzarea produselor companiei către clienţi;
- Să plaseze mijloace fixe (rafturi, prețuri) la clienţii din zona sa, respectînd în acest sens regulile şi procedurile Companiei.
- Să mercantizeze vitrinele
Criterii Eligibilitate:
- Cunoştinţe şi experienţă în domeniul vânzărilor;
- Permis de conducere cat. B și deținerea automobilului propriu
- Studii medii finalizate (studii superioare–avantaj);
Abilitati soft:
- Orientarea spre obţinerea rezultatelor
- Abilităţi de organizare şi planificare
- Abilităţi de rezolvare a problemelor
Abilitati tehnice:
- Managementul teritoriului şi al rutei
- Activarea magazinelor
- Cunostinţe financiare
- Vînzare şi negociere
- Relaţionare eficientă cu clienţii.
Dacă v-a trezit interes oferta noastră și dacă considerați că corespundeți tuturor cerințelor enumerate expediați CV-ul cu specificarea postului pentru care aplicați la adresa electronică: maxim.gradinar@gmail.com , 069185409
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳