Chișinău, Telecentru
Posibil fără experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Anunțăm poziția vacantă de agent suport pacienți care va îmbunătăți experiența clienților noștri.
Despre noi
Suntem o companie de top care implementează cu ajutorul tehnologiei de ultimă generație tratamente care redau zâmbetul și bucuria de a trăi.
Oferim 2 tipuri de servicii: stomatologice și chirurgie estetică.
Peste 5000 pacienți tratați.
Peste 60 de angajați.
Descrierea jobului
Pe postul de agent suport pacienți online vei fi responsabil:
Să preiei solicitările din rețelele de socializare: Facebook, Instagram, Site (comentarii și mesaje);
Să preiei apelurile de intrare;
Să efectuezi apeluri;
Să conduci clientul spre setarea programării;
Vei fi privilegiat în cazul în care:
Ai abilități excelente de comunicare în formă scrisă și orală;
Ai capacitatea de a comunica clar și concis și de a răspunde prompt și profesionist clienților;
Ai capacitatea de a prelucra informațiile corect și de a menține o înregistrare precisă a interacțiunilor cu clienții;
Ai capacitatea de a lucra cu ChatGPT;
Ai experiență de lucru în CRM, Excel, cu instrumentele Google Drive, MC Office și platforme de social media.
În ce condiții suntem dispuși să cooperăm:
Sistem de motivație bazat pe Salariu fix + KPI + bonusuri;
Program de lucru: luni - vineri 9:00 - 18:00, sâmbătă 9:00 - 14:00;
Sistem de instruire și inducție de la A la Z.
Dacă, citind acest anunț, ați realizat că acest job este exact ceea ce căutați, vă încurajăm să expediați CV-ul dumneavoastră la hr@magnumclinic.md, cu subiectul „Vreau să lucrez la Magnum Clinic în calitate de agent suport pacienți”.
Despre noi
Suntem o companie de top care implementează cu ajutorul tehnologiei de ultimă generație tratamente care redau zâmbetul și bucuria de a trăi.
Oferim 2 tipuri de servicii: stomatologice și chirurgie estetică.
Peste 5000 pacienți tratați.
Peste 60 de angajați.
Descrierea jobului
Pe postul de agent suport pacienți online vei fi responsabil:
Să preiei solicitările din rețelele de socializare: Facebook, Instagram, Site (comentarii și mesaje);
Să preiei apelurile de intrare;
Să efectuezi apeluri;
Să conduci clientul spre setarea programării;
Vei fi privilegiat în cazul în care:
Ai abilități excelente de comunicare în formă scrisă și orală;
Ai capacitatea de a comunica clar și concis și de a răspunde prompt și profesionist clienților;
Ai capacitatea de a prelucra informațiile corect și de a menține o înregistrare precisă a interacțiunilor cu clienții;
Ai capacitatea de a lucra cu ChatGPT;
Ai experiență de lucru în CRM, Excel, cu instrumentele Google Drive, MC Office și platforme de social media.
În ce condiții suntem dispuși să cooperăm:
Sistem de motivație bazat pe Salariu fix + KPI + bonusuri;
Program de lucru: luni - vineri 9:00 - 18:00, sâmbătă 9:00 - 14:00;
Sistem de instruire și inducție de la A la Z.
Dacă, citind acest anunț, ați realizat că acest job este exact ceea ce căutați, vă încurajăm să expediați CV-ul dumneavoastră la hr@magnumclinic.md, cu subiectul „Vreau să lucrez la Magnum Clinic în calitate de agent suport pacienți”.
Adresa:
Chișinău, Telecentru
str. Gheorghe Asachi 71A
str. Gheorghe Asachi 71A
Data actualizării:
20 februarie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut