Chișinău, Rîșcani
Cu experiență
Full-time
Nu contează
În locația angajatorului
Hey, om măreț, Simplex vrea să te cunoască mai bine în calitate de AGENT VÂNZĂRI, cu un salariu motivant de 20 000 - 50 000 MDL!
Dacă ai abilități în:
Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor companiei;
Dezvoltarea și gestionarea portofoliului de clienți;
Identificarea clienților companiei, în vederea atingerii obiectivului pe vânzări;
Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții existenți ai companiei;
Pregătirea și prezentarea ofertelor comerciale, participarea la negocieri comerciale.
Pentru prima etapă e suficient dacă:
Ești energic, ai aptitudini excelente de comunicare și îți place să lucrezi în echipă;
Vorbești fluent limba română și limba rusă;
Ai experiență în șofat (categoria B);
Îți poți exprima ideile clar, convingător și accesibil;
Poți intra ușor în contact cu oamenii, îți plac cunoștințele noi;
Ai deja experiență în domeniu similar (constituie un avantaj).
La SIMPLEX va trebui să:
Prezinți, promovezi și vinzi produsele companiei;
Dezvolți și gestionezi portofoliul de clienți;
Identifici potențiali clienți pentru a atinge obiectivele de vânzări;
Menții și stabilești relații solide cu clienții existenți;
Pregătești și prezinți ofertele comerciale, participând activ la negocieri.
Iar NOI, vom face tot posibilul ca tu să crești și garantat vei primi:
Salariu aliniat cu experiența și calificarile tale;
Evaluarea performanței în baza KPI: majorări salariale în funcție de performanță;
Work - life balance;
Programe de training și acoperire costuri certificărilor profesionale;
Toate intrumentele de lucru: mașină de serviciu, calculator, telefon; haine brăndate, cafea.
Teambuilding-uri, cadouri corporate și evenimente de echipă.
Cu siguranță, cu TINE, scopurile noastre prind REALITATE!
Aplică CV-ul acum la: personal@simplex.md sau +373 60 502 571 și alătură-te echipei SIMPLEX!
Dacă ai abilități în:
Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor companiei;
Dezvoltarea și gestionarea portofoliului de clienți;
Identificarea clienților companiei, în vederea atingerii obiectivului pe vânzări;
Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții existenți ai companiei;
Pregătirea și prezentarea ofertelor comerciale, participarea la negocieri comerciale.
Pentru prima etapă e suficient dacă:
Ești energic, ai aptitudini excelente de comunicare și îți place să lucrezi în echipă;
Vorbești fluent limba română și limba rusă;
Ai experiență în șofat (categoria B);
Îți poți exprima ideile clar, convingător și accesibil;
Poți intra ușor în contact cu oamenii, îți plac cunoștințele noi;
Ai deja experiență în domeniu similar (constituie un avantaj).
La SIMPLEX va trebui să:
Prezinți, promovezi și vinzi produsele companiei;
Dezvolți și gestionezi portofoliul de clienți;
Identifici potențiali clienți pentru a atinge obiectivele de vânzări;
Menții și stabilești relații solide cu clienții existenți;
Pregătești și prezinți ofertele comerciale, participând activ la negocieri.
Iar NOI, vom face tot posibilul ca tu să crești și garantat vei primi:
Salariu aliniat cu experiența și calificarile tale;
Evaluarea performanței în baza KPI: majorări salariale în funcție de performanță;
Work - life balance;
Programe de training și acoperire costuri certificărilor profesionale;
Toate intrumentele de lucru: mașină de serviciu, calculator, telefon; haine brăndate, cafea.
Teambuilding-uri, cadouri corporate și evenimente de echipă.
Cu siguranță, cu TINE, scopurile noastre prind REALITATE!
Aplică CV-ul acum la: personal@simplex.md sau +373 60 502 571 și alătură-te echipei SIMPLEX!
Adresa:
Chișinău, Rîșcani
str. Chișinăului 11
str. Chișinăului 11
Data actualizării:
12 aprilie 2025
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut