Agent vânzari produse și servicii IT
SRL DATA DRIVE
№11333502, 23 februarie 2022
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Cerințe:
- cunoașterea limbii engleze scris-vorbit fluent;
- experiență pe un post similar (customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;
- cunoștințe operare PC (Microsoft Office, Outlook);
- capacitatea de a trata clienții într-un mod profesionist;
- spirit de initiativă și capacitate de a relaționa cu diverse tipologii de oameni;
- orientare către rezultat și performanță;
- motivația de a învăța lucruri noi.
Responsabilități:
- oferă informații corecte și complete clienților referitoare la produsele și serviciile companiei;
- promovează, recomandă produsele și serviciile companiei prin intermediul liniei dedicate de apel (telefonic, e-mail, chat);
- procesează comenzile și cererile venite din partea clienților;
- acordă asistență, consiliere și suport clienților în utilizarea serviciilor;
- stabilește și găsește soluții eficiente pentru a remedia problemele apărute;
- menține permanent legătura cu clienții;
- contribuie la creșterea vânzărilor și la menținerea standardelor excelente de Customer Service.
Oferim:
- mediu de lucru dinamic si profesionist;
- regim de muncă: 5 zile/săptămână de la orele 16.00 până la orele 01.00 cu pauză de masă 1 oră;
- pachet salarial atractiv;
- traininguri de pregătire și perfecționare profesională.
Dacă sunteți interesat/ă de poziţie și corespundeți cerințelor, vă încurajăm să expediați CV-ul dvs. la adresa de email hrdatadrivemd@gmail.com. Doar candidaţii selectaţi, vor fi contactaţi pentru a fi invitaţi la interviu. Vă mulțumim pentru interesul dvs. în urmărirea unei cariere în cadrul echipei noastre!
- cunoașterea limbii engleze scris-vorbit fluent;
- experiență pe un post similar (customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;
- cunoștințe operare PC (Microsoft Office, Outlook);
- capacitatea de a trata clienții într-un mod profesionist;
- spirit de initiativă și capacitate de a relaționa cu diverse tipologii de oameni;
- orientare către rezultat și performanță;
- motivația de a învăța lucruri noi.
Responsabilități:
- oferă informații corecte și complete clienților referitoare la produsele și serviciile companiei;
- promovează, recomandă produsele și serviciile companiei prin intermediul liniei dedicate de apel (telefonic, e-mail, chat);
- procesează comenzile și cererile venite din partea clienților;
- acordă asistență, consiliere și suport clienților în utilizarea serviciilor;
- stabilește și găsește soluții eficiente pentru a remedia problemele apărute;
- menține permanent legătura cu clienții;
- contribuie la creșterea vânzărilor și la menținerea standardelor excelente de Customer Service.
Oferim:
- mediu de lucru dinamic si profesionist;
- regim de muncă: 5 zile/săptămână de la orele 16.00 până la orele 01.00 cu pauză de masă 1 oră;
- pachet salarial atractiv;
- traininguri de pregătire și perfecționare profesională.
Dacă sunteți interesat/ă de poziţie și corespundeți cerințelor, vă încurajăm să expediați CV-ul dvs. la adresa de email hrdatadrivemd@gmail.com. Doar candidaţii selectaţi, vor fi contactaţi pentru a fi invitaţi la interviu. Vă mulțumim pentru interesul dvs. în urmărirea unei cariere în cadrul echipei noastre!
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳