Asistent(ă) director
Camera de Comerț Italiană în Moldova
№15060687, 24 februarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
De la 700 Până la 1 300 EUR
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Compania noastră este în căutarea unui(ei) Asistent(e) pentru Director, o persoană organizată și cu experiență, care să îndeplinească cerințele specifice ale rolului.
Responsabilități:
- Gestionarea agendei Directorului: întâlniri, programări și evenimente importante;
- Pregătirea și gestionarea documentelor
- Comunicare directă cu partenerii de afaceri, atât local, cât și internațional;
- Asigurarea unei bune funcționări a activităților zilnice și administrative ale Directorului.
Cerințe obligatorii:
- Experiență de lucru în Italia de minimum 2 ani;
- Cunoașterea limbii italiene la nivel avansat (scris și vorbit);
- Cunoștințe solide de contabilitate;
- Abilități excelente de organizare, comunicare și gestionare a timpului;
- Cunoștințe avansate de MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Profesionalism, discreție și atenție la detalii.
Ce oferim:
- Oportunitatea de a lucra într-un mediu internațional, dinamic și profesionist;
- Pachet salarial motivant, corelat cu experiența și abilitățile;
- Posibilitatea de dezvoltare profesională continuă.
Cum să aplici:
Trimite CV-ul tău actualizat și o scrisoare de intenție în limba italiană, menționând în subiect: „Aplicare Asistent(a) Personal Director”.
Responsabilități:
- Gestionarea agendei Directorului: întâlniri, programări și evenimente importante;
- Pregătirea și gestionarea documentelor
- Comunicare directă cu partenerii de afaceri, atât local, cât și internațional;
- Asigurarea unei bune funcționări a activităților zilnice și administrative ale Directorului.
Cerințe obligatorii:
- Experiență de lucru în Italia de minimum 2 ani;
- Cunoașterea limbii italiene la nivel avansat (scris și vorbit);
- Cunoștințe solide de contabilitate;
- Abilități excelente de organizare, comunicare și gestionare a timpului;
- Cunoștințe avansate de MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Profesionalism, discreție și atenție la detalii.
Ce oferim:
- Oportunitatea de a lucra într-un mediu internațional, dinamic și profesionist;
- Pachet salarial motivant, corelat cu experiența și abilitățile;
- Posibilitatea de dezvoltare profesională continuă.
Cum să aplici:
Trimite CV-ul tău actualizat și o scrisoare de intenție în limba italiană, menționând în subiect: „Aplicare Asistent(a) Personal Director”.
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut