Asistent(ă) director

Camera de Comerț Italiană în Moldova №15060687, 24 februarie 2025
Oraș: Chișinău
Studii: Superioare
Experiența de munca: De la 2 ani
Salariu: De la 700 Până la 1 300 EUR
Program de muncă: Full-time
Locul de muncă: În locația angajatorului
Compania noastră este în căutarea unui(ei) Asistent(e) pentru Director, o persoană organizată și cu experiență, care să îndeplinească cerințele specifice ale rolului.

Responsabilități:

- Gestionarea agendei Directorului: întâlniri, programări și evenimente importante;
- Pregătirea și gestionarea documentelor
- Comunicare directă cu partenerii de afaceri, atât local, cât și internațional;
- Asigurarea unei bune funcționări a activităților zilnice și administrative ale Directorului.

Cerințe obligatorii:

- Experiență de lucru în Italia de minimum 2 ani;
- Cunoașterea limbii italiene la nivel avansat (scris și vorbit);
- Cunoștințe solide de contabilitate;
- Abilități excelente de organizare, comunicare și gestionare a timpului;
- Cunoștințe avansate de MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Profesionalism, discreție și atenție la detalii.

Ce oferim:

- Oportunitatea de a lucra într-un mediu internațional, dinamic și profesionist;
- Pachet salarial motivant, corelat cu experiența și abilitățile;
- Posibilitatea de dezvoltare profesională continuă.

Cum să aplici:

Trimite CV-ul tău actualizat și o scrisoare de intenție în limba italiană, menționând în subiect: „Aplicare Asistent(a) Personal Director”.
Telefon:
+373 797 38 873
Persoana de contact:
Iana Tepordei
E-mail:
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Verificați corectitudinea numarului de telefon

E-mail incorect!

Verificați condițiile de prelucrare a datelor cu caracter personal

Creează un Smart CV,
pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut
Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut