Brand Manager
Rogob carne si mezeluri
№14073516, 1 noiembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Rogob este în căutarea unui coleg/unei colege pentru a suplini funcţia de Brand Manager.
În rolul de Brand Managervei asigura implementarea politicilor de marketing, prin promovarea brandurilor companiei, vei genera strategii destinate creșterii cotei de piață și notorietății brandurilor, îmbunătățirii satisfacției clienților și sporirii nivelului vânzărilor.
Responsabilitățile tale:
implementarea strategiei de brand, asigurând realizarea profitului estimat de companie
stabilirea obiectivelor de promovare a brandului, atât pe termen scurt, cât și pe termen lung, asigurând îndeplinirea acestora
gestionarea portofoliului de produse: optimizarea asortimentului, cercetări de piață, elaborare de produse cu viziuni de aspecte și organoleptică nouă, serii de produse, formarea viziunilor de mărci și concepte de design pentru aspectul produselor noi/renovate și ambalajelor
elaborarea conceptelor pentru campaniile de lansarea/relansarea produselor sau seriilor de produse
elaborare conceptelor pentru campanii naționale de brand/marcă comercială de produs
elaborarea și implementarea tehnicilor de promovare a produselor în gestiune pe canale de distribuție
elaborarea, planificarea și monitorizarea bugetelor pentru brandurile alocate
plasarea optimă a publicității pe canale de comunicare întru dezvoltarea cererii de consum pentru produsele în gestiune
coordonarea activităților de promovare a brandurilor desemnate
organizarea evenimentelor pentru formare opiniei publice față de marca produselor în gestiune
analiza informațiilor obținute din surse interne și externe legate de consumator, piață, tendințe și produse
evaluarea eficienței promovării mărcilor de produse în gestiune
identificarea oportunităților de creare a noi branduri și / sau îmbunătățire a celor existente
organizarea, monitorizarea și evaluarea campaniilor de promovare a noilor branduri
generarea și implementarea activităţilor de marketing necesare pentru atingerea obiectivelor, inclusiv proiectelor de re-branding
coordonarea planurilor de dezvoltare pentru produsele noi, împreună cu echipele de vânzări din linia de business
organizarea prezentărilor de produse noi/renovate pentru echipele interne/externe de vânzări
Ce așteptăm:
studii superioare
experiență într-o poziție similară, preferabil în companii FMCG
fluență în limbile romănă, rusă și engleză
cunoștințe avansate a pachetului MS Office, în special Excel și PowerPoint
bune abilități de organizare a timpului și de prioritizare a activităților
familiarizat cu termene-limită și realizarea sarcinilor simultane
Ce oferim:
carieră în una dintre cele mai mari companii producătoare din țară
pachet salarial atractiv
training-uri de specialitate
mediu de lucru dinamic
prânz asigurat de companie
Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, expediază CV-ul, cu specificarea funcției pentru care aplici, la adresa: hr@rogob.md și noi avem grijă să te contactăm.
Te așteptăm în echipa Rogob! E-mail: hr@rogob.md
În rolul de Brand Managervei asigura implementarea politicilor de marketing, prin promovarea brandurilor companiei, vei genera strategii destinate creșterii cotei de piață și notorietății brandurilor, îmbunătățirii satisfacției clienților și sporirii nivelului vânzărilor.
Responsabilitățile tale:
implementarea strategiei de brand, asigurând realizarea profitului estimat de companie
stabilirea obiectivelor de promovare a brandului, atât pe termen scurt, cât și pe termen lung, asigurând îndeplinirea acestora
gestionarea portofoliului de produse: optimizarea asortimentului, cercetări de piață, elaborare de produse cu viziuni de aspecte și organoleptică nouă, serii de produse, formarea viziunilor de mărci și concepte de design pentru aspectul produselor noi/renovate și ambalajelor
elaborarea conceptelor pentru campaniile de lansarea/relansarea produselor sau seriilor de produse
elaborare conceptelor pentru campanii naționale de brand/marcă comercială de produs
elaborarea și implementarea tehnicilor de promovare a produselor în gestiune pe canale de distribuție
elaborarea, planificarea și monitorizarea bugetelor pentru brandurile alocate
plasarea optimă a publicității pe canale de comunicare întru dezvoltarea cererii de consum pentru produsele în gestiune
coordonarea activităților de promovare a brandurilor desemnate
organizarea evenimentelor pentru formare opiniei publice față de marca produselor în gestiune
analiza informațiilor obținute din surse interne și externe legate de consumator, piață, tendințe și produse
evaluarea eficienței promovării mărcilor de produse în gestiune
identificarea oportunităților de creare a noi branduri și / sau îmbunătățire a celor existente
organizarea, monitorizarea și evaluarea campaniilor de promovare a noilor branduri
generarea și implementarea activităţilor de marketing necesare pentru atingerea obiectivelor, inclusiv proiectelor de re-branding
coordonarea planurilor de dezvoltare pentru produsele noi, împreună cu echipele de vânzări din linia de business
organizarea prezentărilor de produse noi/renovate pentru echipele interne/externe de vânzări
Ce așteptăm:
studii superioare
experiență într-o poziție similară, preferabil în companii FMCG
fluență în limbile romănă, rusă și engleză
cunoștințe avansate a pachetului MS Office, în special Excel și PowerPoint
bune abilități de organizare a timpului și de prioritizare a activităților
familiarizat cu termene-limită și realizarea sarcinilor simultane
Ce oferim:
carieră în una dintre cele mai mari companii producătoare din țară
pachet salarial atractiv
training-uri de specialitate
mediu de lucru dinamic
prânz asigurat de companie
Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, expediază CV-ul, cu specificarea funcției pentru care aplici, la adresa: hr@rogob.md și noi avem grijă să te contactăm.
Te așteptăm în echipa Rogob! E-mail: hr@rogob.md
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳