Consultant principal (perioadă determinată), direcția juridică

Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor №12632185, 13 august 2024
Oraș: Chișinău
Studii: Universitate
Experiența de munca: De la 2 ani
Salariu: De la 11 750 Până la 13 330 MDL
Program de muncă: Full-time
Locul de muncă: În locația angajatorului
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor (ANSC) este în așteptarea a unui coleg/ă pentru funcția de Consultant principal, Direcția juridică (perioadă determinată).

ANSC este o autoritate publică autonomă, responsabilă faţă de Parlament, având competența soluționării contestațiilor formulate în cadrul procedurilor de achiziție în conformitate cu Legea nr. 131 din 3 iulie 2015 privind achizițiile publice.

În calitatea de Consultant principal al Direcției juridice, sarcinile de bază ale funcţiei sunt:
- Asigurarea formulării acţiunilor şi actelor cu caracter juridic adresate instanţelor judecătoreşti și reprezentarea, în limita competenţei, a intereselor Agenţiei în instanţele de judecată.
- Formularea avizelor la proiectele de acte normative înaintate Agenției.
- Asigurarea documentării şi studierii bunelor practici comunitare şi internaţionale în domeniul achizițiilor publice și soluționării contestațiilor.
- Asigurarea procesului de examinare a contestațiilor înregistrate potrivit cerințelor de admisibilitate, asigurarea elaborării deciziilor de restituire a contestaților necorespunzătoare cerințelor legale și asigurarea informării în termen a contestatarilor.
- Avizarea și contrasemnarea actelor cu caracter juridic din cadrul Agenției.

Cerinţe specifice pentru candidat:
- Studii superioare finisate în drept, studii de masterat în drept vor servi un avantaj;
- Experiență profesională în domeniul juridic (civil, administrativ), domeniul achizițiilor publice - 1,5 ani;
- Cunoașterea cadrului legal din domeniul civil, administrativ, achizițiilor publice, cunoștințe în domeniul achizițiilor din sectorul utilităților și concesiunilor de lucrări și servicii va constitui un avantaj;
- Experiență în domeniul achizițiilor publice și formularea/soluționarea contestațiilor, precum și examinarea petițiilor va constitui un avantaj;
- Experiență de lucru în sectorul public va servi un avantaj;
- Cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
- Abilități de utilizare a computerului și a programelor de prelucrare a datelor și informațiilor, de comunicare eficientă (verbal/scris), planificare, lucru în echipă, instruire.

Agenția oferă:
- Salariul stabil, achitat în termen, în cuantum:
- De la 11 750 lei (în dependență de vechime);
- Spor lunar - 1 300 lei;
- Spor pentru performanță de până la 10% din salariul de funcție;
- Gradul de calificare (lunar) conferit funcționarilor publici;
- Premii unice de sărbători;
- Premiul anual.
- Angajare oficială;
- Echipă dinamică și profesionistă;
- Concediu anual de odihnă - de la 35 zile calendaristice;
- Acumularea experienței și creșterea profesionalismului;
- Posibilitatea de a studia toate subtilitățile profesiei;
- Mediu de lucru confortabil și prietenos;
- Spațiu de muncă dotat cu toate cele necesare;
- Oficiu modern în sectorul Centru al mun. Chișinău. 

Dosarul de concurs trebuie să conțină:
- Formularul de participare (https://cariere.gov.md/ckfinder/files/Formular_de_participare_cariere_gov_md.docx);
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare
- Copia carnetului de muncă și certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019;
- Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere (https://www.ansc.md/sites/default/files/document/attachments/declaratie_pe_proprie_raspundere_model.doc).

Termenul de depunere a dosarului: 19.09.2024, ora 17:00

Dacă ai citit acest anunț, te entuziasmează ideea de a face parte dintr-o echipă profesionistă și te potrivești perfect cu cerințele noastre, expediază dosarul de concurs la e-mail-ul resurse.umane@ansc.md sau la adresa bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 124, et. 4, bir. 401.

Pentru detalii: 022 820 653 sau la adresa https://cariere.gov.md/ro/job/consultant-principal-directia-juridica-perioada-determinata/21842, unde vei găsi informație privind condițiile de participare la concurs și bibliografia concursului pentru proba scrisă.
Persoana de contact:
Sobețchi-Cebotari Ruxanda
E-mail:
Site:
https://cariere.gov.md/ro/job/auditor-intern-principal/18921
Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide