Customer support specialist (poloneză, bulgară, maghiară)
Supreva
№14932827, 9 decembrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Candidatul Ideal
Experiență de lucru în alte companii de măcar 2-3 ani (ideal în domeniul comerțului);
Abilități de comunicare;
Cunoștințe avansate de limba Română (scris și vorbit) – Obligatoriu;
Cunoștințe de limba Engleză la nivel mediu;
Cunoștințe de limba bulgară, maghiară sau poloneză;
Abilități de operare PC (MS Office, fișiere excel; CSV; aplicații Web);
Experiența în serviciul de asistența clienți (chat, telefonic, email);
Capacitate de gestionare a situațiilor dificile într-o manieră politicoasă și profesională.
Responsabilitați:
Preia apelurile clienților;
Preia sesizările clienților și găsește soluții pentru rezolvarea lor;
Introduce în sistem sesizările telefonice inițiate de client;
Furnizează informații despre produsele și serviciile companiei;
Oferă suport clienților în procesul de efectuare a comenzilor;
Oferă suport celorlalte departamente din cadrul companiei, în special departamentului de vânzări.
Beneficii:
Un job full-time remote;
Pachet salarial atractiv care reflectă responsabilitățile;
Un mediu flexibil, multicultural, orientat spre rezultate, specific unei companii inovative.
Despre companie:
Supreva este un marketplace B2B în creștere rapidă, care oferă oportunități miilor de antreprenori de retail din România, Ungaria și Bulgaria să acceseze cei mai bine pregătiți furnizori pentru a-și stoca magazinele fără riscuri, a-și dezvolta afacerile și a deveni mai eficienți.
Scopul nostru este să devenim una dintre cele mai mari platforme de comerț electronic din Europa, bazată pe Inteligență Artificială și Machine Learning. În prezent, ne extindem pe mai multe piețe și construim echipa pentru a ne susține creșterea. E-mail:
hr.oceano.b2b@gmail.com
Experiență de lucru în alte companii de măcar 2-3 ani (ideal în domeniul comerțului);
Abilități de comunicare;
Cunoștințe avansate de limba Română (scris și vorbit) – Obligatoriu;
Cunoștințe de limba Engleză la nivel mediu;
Cunoștințe de limba bulgară, maghiară sau poloneză;
Abilități de operare PC (MS Office, fișiere excel; CSV; aplicații Web);
Experiența în serviciul de asistența clienți (chat, telefonic, email);
Capacitate de gestionare a situațiilor dificile într-o manieră politicoasă și profesională.
Responsabilitați:
Preia apelurile clienților;
Preia sesizările clienților și găsește soluții pentru rezolvarea lor;
Introduce în sistem sesizările telefonice inițiate de client;
Furnizează informații despre produsele și serviciile companiei;
Oferă suport clienților în procesul de efectuare a comenzilor;
Oferă suport celorlalte departamente din cadrul companiei, în special departamentului de vânzări.
Beneficii:
Un job full-time remote;
Pachet salarial atractiv care reflectă responsabilitățile;
Un mediu flexibil, multicultural, orientat spre rezultate, specific unei companii inovative.
Despre companie:
Supreva este un marketplace B2B în creștere rapidă, care oferă oportunități miilor de antreprenori de retail din România, Ungaria și Bulgaria să acceseze cei mai bine pregătiți furnizori pentru a-și stoca magazinele fără riscuri, a-și dezvolta afacerile și a deveni mai eficienți.
Scopul nostru este să devenim una dintre cele mai mari platforme de comerț electronic din Europa, bazată pe Inteligență Artificială și Machine Learning. În prezent, ne extindem pe mai multe piețe și construim echipa pentru a ne susține creșterea. E-mail:
hr.oceano.b2b@gmail.com
E-mail:
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳