Manager Proiect E-commerce
Linella
№14773916, 30 octombrie 2024
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 3 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Vrei să te realizezi la o funcție de conducere în vînzări? Ești o persoană ambițioasă cu capacități de lider și îți dorești o provocare nouă? Atunci așteptăm să faci parte din echipa noastra!
Cerințe:
Studii superioare;
Experiență minim 3 ai în activitate de aprovizionare și/sau în retail;
Capacitatea de setare obective, prioritizare sarcini și respectare termene;
Abilități de relaționare și identificare a soluțiilor;
Cunoașterea limbilor române și rusă, engleza - reprezintă un avantaj;
Utilizator PC: cunoștințele Excel, MS Office;
Abilități avansate de comunicare verbală, nonverbală și instruire.
Responsanilități:
Monitorizarea comenzilor zilnice (prezența angajați, statut de livrare a comenzilor, suport pentru comenzile juridice, feedback clienți);
Gestionarea articole site, verificarea și aprobarea listărilor noi;
Monitorizarea și Dezvoltarea site: Desktop, Android, IOS;
Gestionarea sortiment;
Creșterea numărului de clienți, analiză lacune și optimizarea/îmbunătățirea proceselor;
Planificare vânzări.
Oferim:
Salariu + bonusuri;
Oficiu modern;
Grafic de lucru de luni-vineri, de la 09:00 până la 17:30;
Posibilitatea de a lucra într-o companie de succes cu peste 5000 de angajați;
Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atît profesional cît și personal.
Adresa: șos. Muncești 121
Toți candidații interesați de acest post vacant sunt rugați să transmită CV-ul pe hr.oficiu@linella.md. Așteptăm CV-ul tău pe hr.oficiu@linella.md
Aplică direct de pe site https://linella.md/ro/posturi_vacant
Cerințe:
Studii superioare;
Experiență minim 3 ai în activitate de aprovizionare și/sau în retail;
Capacitatea de setare obective, prioritizare sarcini și respectare termene;
Abilități de relaționare și identificare a soluțiilor;
Cunoașterea limbilor române și rusă, engleza - reprezintă un avantaj;
Utilizator PC: cunoștințele Excel, MS Office;
Abilități avansate de comunicare verbală, nonverbală și instruire.
Responsanilități:
Monitorizarea comenzilor zilnice (prezența angajați, statut de livrare a comenzilor, suport pentru comenzile juridice, feedback clienți);
Gestionarea articole site, verificarea și aprobarea listărilor noi;
Monitorizarea și Dezvoltarea site: Desktop, Android, IOS;
Gestionarea sortiment;
Creșterea numărului de clienți, analiză lacune și optimizarea/îmbunătățirea proceselor;
Planificare vânzări.
Oferim:
Salariu + bonusuri;
Oficiu modern;
Grafic de lucru de luni-vineri, de la 09:00 până la 17:30;
Posibilitatea de a lucra într-o companie de succes cu peste 5000 de angajați;
Mediu de lucru în care vă veți dezvolta atît profesional cît și personal.
Adresa: șos. Muncești 121
Toți candidații interesați de acest post vacant sunt rugați să transmită CV-ul pe hr.oficiu@linella.md. Așteptăm CV-ul tău pe hr.oficiu@linella.md
Aplică direct de pe site https://linella.md/ro/posturi_vacant
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳