Office Manager | Asistent Director (600 € - 750 €)
Connect Imobil
№15024499, 8 ianuarie 2025
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
Posibil fără experiență
Salariu:
De la 600 Până la 750 EUR
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități:
Menținerea activității biroului (comandă de apă, cafea, papetărie, rechizite);
Recepționarea și gestionarea documentelor (recepția, înregistrarea, distribuirea corespondenței, transferul documentelor către departamente, scanare / copiere, email);
Colaborarea cu departamentul de vânzări pentru îmbunătățirea proceselor;
Colaborarea cu contabilitatea;
Îndeplinirea altor sarcini administrative.
Cerințe:
Exprimare fluentă în limbile română, rusă;
Experienţa de muncă va constitui un avantaj;
Competență în lucrul cu Excel, Word și Google Docs, CRM - constituie un avantaj;
Are capacitate bună de învățare, abilități de planificare și organizare;
Persoană dinamică, energică, responsabilă.
Atitudine pozitivă;
Capacitate de planificare, stabilirea priorităţilor pe sarcini și respectarea termenilor limită.
Oferim:
Activitate interesantă, cu posibilitate de creștere și dezvoltare profesională.
Mediu de lucru plăcut și o echipă tânără și dinamică.
Program de lucru Luni-Vineri de la 8:45 până la 18:00, Samabata la solicitare.
Oficiu modern care se află în inima orasului Chisinau, str. A. Bernardazzi 45.
Aplică pentru această funcție cu un CV la e-mailul: hr@connectimobil.md cu titlul scrisorii ”Office manager”. Telefon: 078 683 333. E-mail: hr@connectimobil.md
Web: www.connectimobil.md
Telefon: 078 683 333
Menținerea activității biroului (comandă de apă, cafea, papetărie, rechizite);
Recepționarea și gestionarea documentelor (recepția, înregistrarea, distribuirea corespondenței, transferul documentelor către departamente, scanare / copiere, email);
Colaborarea cu departamentul de vânzări pentru îmbunătățirea proceselor;
Colaborarea cu contabilitatea;
Îndeplinirea altor sarcini administrative.
Cerințe:
Exprimare fluentă în limbile română, rusă;
Experienţa de muncă va constitui un avantaj;
Competență în lucrul cu Excel, Word și Google Docs, CRM - constituie un avantaj;
Are capacitate bună de învățare, abilități de planificare și organizare;
Persoană dinamică, energică, responsabilă.
Atitudine pozitivă;
Capacitate de planificare, stabilirea priorităţilor pe sarcini și respectarea termenilor limită.
Oferim:
Activitate interesantă, cu posibilitate de creștere și dezvoltare profesională.
Mediu de lucru plăcut și o echipă tânără și dinamică.
Program de lucru Luni-Vineri de la 8:45 până la 18:00, Samabata la solicitare.
Oficiu modern care se află în inima orasului Chisinau, str. A. Bernardazzi 45.
Aplică pentru această funcție cu un CV la e-mailul: hr@connectimobil.md cu titlul scrisorii ”Office manager”. Telefon: 078 683 333. E-mail: hr@connectimobil.md
Web: www.connectimobil.md
Telefon: 078 683 333
CV-ul a fost trimis cu succes! 🥳
Înregistrează-te acum, pentru a monitoriza statusul CV-ului tău!
Primit
și
Văzut