Operator call center
Smart Imobil
№9348102, 27 iulie 2020
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
Orice
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Operator Call-Centru
Responsabilități față de candidat:
- Vînzarea prin telefon a serviciilor companiei
- Căutarea activă a potențialilor clienți și contactarea clienților existenți în vederea necesității procurării unui imobil, a transmiterii imobilului în chirie, a spațiilor comerciale, etc
- Oferă informații conform criteriilor transmise de către client, emite și transmite emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clienților despre ofertele existente
- Verifică veridicitatea și corectitudinea informațiilor introduse în baze de date, etc
- Actualizează baza de date a companiei cu clienți noi și coordonează această bază cu agenții companiei
- Oferirea de consultații potențialilor client în vederea prestării serviciilor imobiliare.
Cerințe față de candidați:
- Abilitati de negociere
- Cunoaşterea PC nivel mediu
- Limba Română/Rusă
- Constituie un avantaj experiența în vînzări prin telefon
- Disciplinare, responsabilitate, abilitate de lucru în echipă
- Aptitudinea de a exprima logic şi structurat gîndurile
Compania garantează:
- Loc de muncă modern amplasat: Sadoveanu 4/1-
- Orarul de muncă: Luni - Vineri 9:00 - 18:00,
- Salariu 5000- 9500 MDL
- Posibilitate de avansare
- Telefon corportiv
- Un mediu de lucru profesionist și condiții de lucru modern
- Instruire obligatorie în domeniul imobiliare precum și traininguri de perfecționare a tehnicilor de vînzări și negociere.
ATENTIE: Expediați CV-ul cu POZA la email: onlineoficiu@gmail.com , cu mențiunea ” CALL CENTRU”.
PENTRU MAI MULTE DETALII NU EZITATI SA NE APELATI 067472152
Responsabilități față de candidat:
- Vînzarea prin telefon a serviciilor companiei
- Căutarea activă a potențialilor clienți și contactarea clienților existenți în vederea necesității procurării unui imobil, a transmiterii imobilului în chirie, a spațiilor comerciale, etc
- Oferă informații conform criteriilor transmise de către client, emite și transmite emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clienților despre ofertele existente
- Verifică veridicitatea și corectitudinea informațiilor introduse în baze de date, etc
- Actualizează baza de date a companiei cu clienți noi și coordonează această bază cu agenții companiei
- Oferirea de consultații potențialilor client în vederea prestării serviciilor imobiliare.
Cerințe față de candidați:
- Abilitati de negociere
- Cunoaşterea PC nivel mediu
- Limba Română/Rusă
- Constituie un avantaj experiența în vînzări prin telefon
- Disciplinare, responsabilitate, abilitate de lucru în echipă
- Aptitudinea de a exprima logic şi structurat gîndurile
Compania garantează:
- Loc de muncă modern amplasat: Sadoveanu 4/1-
- Orarul de muncă: Luni - Vineri 9:00 - 18:00,
- Salariu 5000- 9500 MDL
- Posibilitate de avansare
- Telefon corportiv
- Un mediu de lucru profesionist și condiții de lucru modern
- Instruire obligatorie în domeniul imobiliare precum și traininguri de perfecționare a tehnicilor de vînzări și negociere.
ATENTIE: Expediați CV-ul cu POZA la email: onlineoficiu@gmail.com , cu mențiunea ” CALL CENTRU”.
PENTRU MAI MULTE DETALII NU EZITATI SA NE APELATI 067472152
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳