Operator
ASTERRA GRUP
№7468824, 21 august 2019
Oraș:
Chișinău
Studii:
Orice
Experiența de munca:
Se accepta fără experientă
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Responsabilități:
- comunicarea eficienta cu clienții si intermediarii in asigurări;
- generarea rapoartelor periodice si a celor non-standard;
- procesarea si înregistrarea corecta a documentațiilor;
- analiza solicitărilor clienților, întocmirea ofertelor de asigurare și finalizarea vânzărilor (prin emiterea de polită și contract de asigurare) în limitele competențelor acordate prin normele interne;
- oferirea de servicii (support) post-vanzare clientilor pe durata derularii contractului.
Cerințe:
- bune abilități de coordonare și organizare;
- capacitate de lucru cu termini limită;
- abilități de lucru în echipă și individual;
- studii superioare economice/juridice;
- româna și rusă la nivel avansat (engleza constituie un avantaj);
- minim 1-2 ani experiență de activitate în sectorul financiar/bancar/asigurări;-
- bune cunoștințe de operare PC: Word, Excel, Power Point, 1C;
- cunoașterea pieței asigurărilor și a produselor de asigurări constituie un avantaj;
- rezinstență la stress.
Condiții de muncă:
• serviciu într-o companie stabilă, centrul Chișinăului;
• suport și instruire;
• salariu motivant și pachet social deplin;
• angajare oficială conform CM al RM;
Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul insotit de o poza recenta la adresa de e-mail: office@asterra.md .
- comunicarea eficienta cu clienții si intermediarii in asigurări;
- generarea rapoartelor periodice si a celor non-standard;
- procesarea si înregistrarea corecta a documentațiilor;
- analiza solicitărilor clienților, întocmirea ofertelor de asigurare și finalizarea vânzărilor (prin emiterea de polită și contract de asigurare) în limitele competențelor acordate prin normele interne;
- oferirea de servicii (support) post-vanzare clientilor pe durata derularii contractului.
Cerințe:
- bune abilități de coordonare și organizare;
- capacitate de lucru cu termini limită;
- abilități de lucru în echipă și individual;
- studii superioare economice/juridice;
- româna și rusă la nivel avansat (engleza constituie un avantaj);
- minim 1-2 ani experiență de activitate în sectorul financiar/bancar/asigurări;-
- bune cunoștințe de operare PC: Word, Excel, Power Point, 1C;
- cunoașterea pieței asigurărilor și a produselor de asigurări constituie un avantaj;
- rezinstență la stress.
Condiții de muncă:
• serviciu într-o companie stabilă, centrul Chișinăului;
• suport și instruire;
• salariu motivant și pachet social deplin;
• angajare oficială conform CM al RM;
Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul insotit de o poza recenta la adresa de e-mail: office@asterra.md .
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳