Reprezentant comercial vanzari online - materiale de constructii / deschidere piata moldova
Globall Design Online
№10931949, 16 noiembrie 2021
Oraș:
Chișinău
Studii:
Superioare
Experiența de munca:
De la 2 pina la 5 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Full-time
Candidatul ideal:
- Studii superioare tehnice (constructii, instalatii) sau economice finalizate – avantaj
- Experiență de muncă in firme de productie sau comercializare materiale de constructii, sau in firme de constructii (executie, proiectare), min. 2 ani
- Experienta in vanzari produse de folosinta indelungata / materiale de constructii (avantaj)
- Bune abilitati administrative si de gestionare a unui punct de lucru de mici dimensiuni (1-2 oameni)
- Foarte buna abilitati de relationare, capacitatea de a forma o piata locala si de a atrage parteneri si clienti noi
- Capacitatea de a analiza piata si contextul economic local si de a propune directii de dezvoltare
- Bune abilități de self-management si auto-motivare, negociere și luare decizii, capaciate de a lucra atât independent cât și în echipa, abilităţi de planificare, organizare şi viteză de reacţie
- Capacitate excelenta de comunicare în relația cu furnizorii (producatori si distribuitori) și cu clienții;
- Adaptabilitate și flexibilitate, implicare și spirit de initiativa
- Cunostinte operare PC nivel mediu / avansat, avantaj experiență utilizare software de tip ERP / CRM
- Cunostinte de marketing / vanzare online, e-commerce – avantaj
- Limba Romana si Rusa - nivel avansat, Engleza - conversational
Descrierea jobului:
Vino alaturi de noi si participa la redefinirea, digitalizarea si inovarea pietei de desfacere a materialelor de constructii!
Cautam un candidat pasionat de sales, tehnologie si automatizari, pentru a se alatura echipei unui startup e-commerce, ConTech (construction technology), in plina ascensiune si pentru a deschide si dezvolta piata locala din Republica Moldova.
Rolul tau este de a identifica oportunitatile locale din Moldova, de a realiza importurile din Romania si de a analiza producatorii si distribuitorii locali de materiale de constructii. Vei stabili, impreuna cu echipa din Romania, procedura de lucru si pasii de urmat pentru dezvoltarea activitatii locale, in conformitate cu politica firmei si cu prevederile legale din Moldova si Romania.
Ulterior, vei gestiona relatia cu clientii locali, carora le vei asigura asistenta pentru alegerea produselor, ofertarea si urmarirea platilor si a livrarii comenzilor.
Beneficii:
- Work from home / Remote work – suntem o echipa distribuita in Romania si Moldova, care comunica si se intalneste online;
- Pachet salarial fix si beneficii;
- Laptop si telefon de serviciu
- Bonusuri in functie de realizari, conform obiectivelor stabilite;
- Un mediu de lucru profesional placut si competitiv, in care sunt stimulate si recompensate performantele individuale si de echipa;
- Oportunitatea dezvoltarii carierei intr-o companie in plina crestere, intr-un domeniu emergent (construction tech).
Responsabilitati:
- Stabilirea si mentinerea tuturor conditiilor legale si operationale pentru functionarea biroului local din Rep. Moldova.
- Gestionarea platformei informatice si a comenzilor (telefonice / online)
- Ofertarea produselor companiei, in functie de cerintele clientilor si disponibilitatile producatorilor / furnizorilor
- Asigurarea consultantei de specialitate, pentru alegerea produselor la parametrii necesari pentru proiectul clientului
- Asigurarea respectarii de catre furnizori si transportatori a conditiilor din comanda clientului (preturi, cantitati, termene de livrare, certificate de calitate etc.)
- Identificarea, evaluarea si selectarea producatorilor si a principalilor distribuitori de materiale de constructii locali
- Crearea si actualizarea unei baze de date cu acestia si identificarea in permanenta a noilor jucatori din piata
- Contactarea acestori jucatori si negocierea unor parteneriate de colaborare, pentru comercializarea produselor lor prin intermediul platformei de e-commerce
- Identificarea clientilor potriviti pentru produsele din portofoliu si initierea unor actiuni / campanii de atragerea acestora
- Cercetarea constanta a pietei si a noilor tendinte si integrarea in platforma a produselor inovative care vor aparea in timp
- Colaborarea cu colegii de pe celelalte categorii de produse si din departamentul administrativ-contabil, pentru asigurarea functionarii optime a platformei si dezvoltarea functionalitatilor cerute de clienti / parteneri / piata
- Găsirea de soluții rapide și eficiente la problemele apărute;
- Gestionarea reclamațiilor primite de la clienți și propunerea de soluții alternative.
- Studii superioare tehnice (constructii, instalatii) sau economice finalizate – avantaj
- Experiență de muncă in firme de productie sau comercializare materiale de constructii, sau in firme de constructii (executie, proiectare), min. 2 ani
- Experienta in vanzari produse de folosinta indelungata / materiale de constructii (avantaj)
- Bune abilitati administrative si de gestionare a unui punct de lucru de mici dimensiuni (1-2 oameni)
- Foarte buna abilitati de relationare, capacitatea de a forma o piata locala si de a atrage parteneri si clienti noi
- Capacitatea de a analiza piata si contextul economic local si de a propune directii de dezvoltare
- Bune abilități de self-management si auto-motivare, negociere și luare decizii, capaciate de a lucra atât independent cât și în echipa, abilităţi de planificare, organizare şi viteză de reacţie
- Capacitate excelenta de comunicare în relația cu furnizorii (producatori si distribuitori) și cu clienții;
- Adaptabilitate și flexibilitate, implicare și spirit de initiativa
- Cunostinte operare PC nivel mediu / avansat, avantaj experiență utilizare software de tip ERP / CRM
- Cunostinte de marketing / vanzare online, e-commerce – avantaj
- Limba Romana si Rusa - nivel avansat, Engleza - conversational
Descrierea jobului:
Vino alaturi de noi si participa la redefinirea, digitalizarea si inovarea pietei de desfacere a materialelor de constructii!
Cautam un candidat pasionat de sales, tehnologie si automatizari, pentru a se alatura echipei unui startup e-commerce, ConTech (construction technology), in plina ascensiune si pentru a deschide si dezvolta piata locala din Republica Moldova.
Rolul tau este de a identifica oportunitatile locale din Moldova, de a realiza importurile din Romania si de a analiza producatorii si distribuitorii locali de materiale de constructii. Vei stabili, impreuna cu echipa din Romania, procedura de lucru si pasii de urmat pentru dezvoltarea activitatii locale, in conformitate cu politica firmei si cu prevederile legale din Moldova si Romania.
Ulterior, vei gestiona relatia cu clientii locali, carora le vei asigura asistenta pentru alegerea produselor, ofertarea si urmarirea platilor si a livrarii comenzilor.
Beneficii:
- Work from home / Remote work – suntem o echipa distribuita in Romania si Moldova, care comunica si se intalneste online;
- Pachet salarial fix si beneficii;
- Laptop si telefon de serviciu
- Bonusuri in functie de realizari, conform obiectivelor stabilite;
- Un mediu de lucru profesional placut si competitiv, in care sunt stimulate si recompensate performantele individuale si de echipa;
- Oportunitatea dezvoltarii carierei intr-o companie in plina crestere, intr-un domeniu emergent (construction tech).
Responsabilitati:
- Stabilirea si mentinerea tuturor conditiilor legale si operationale pentru functionarea biroului local din Rep. Moldova.
- Gestionarea platformei informatice si a comenzilor (telefonice / online)
- Ofertarea produselor companiei, in functie de cerintele clientilor si disponibilitatile producatorilor / furnizorilor
- Asigurarea consultantei de specialitate, pentru alegerea produselor la parametrii necesari pentru proiectul clientului
- Asigurarea respectarii de catre furnizori si transportatori a conditiilor din comanda clientului (preturi, cantitati, termene de livrare, certificate de calitate etc.)
- Identificarea, evaluarea si selectarea producatorilor si a principalilor distribuitori de materiale de constructii locali
- Crearea si actualizarea unei baze de date cu acestia si identificarea in permanenta a noilor jucatori din piata
- Contactarea acestori jucatori si negocierea unor parteneriate de colaborare, pentru comercializarea produselor lor prin intermediul platformei de e-commerce
- Identificarea clientilor potriviti pentru produsele din portofoliu si initierea unor actiuni / campanii de atragerea acestora
- Cercetarea constanta a pietei si a noilor tendinte si integrarea in platforma a produselor inovative care vor aparea in timp
- Colaborarea cu colegii de pe celelalte categorii de produse si din departamentul administrativ-contabil, pentru asigurarea functionarii optime a platformei si dezvoltarea functionalitatilor cerute de clienti / parteneri / piata
- Găsirea de soluții rapide și eficiente la problemele apărute;
- Gestionarea reclamațiilor primite de la clienți și propunerea de soluții alternative.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳