Secretar(ă) / asistent(ă) director
Onoris Legis & Partners
№12586982, 22 mai 2023
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 1 an
Salariu:
6 000 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
Responsabilitați:
-Urmarește agenda Directorului General
-Stabilește împreuna cu Directorul General programul zilnic al activitaților care îi revin
-Noteaza programările întalnirilor Directorului General și urmarește respectarea acestora
-asigura comunicarea între directorul general și echipa companiei
-Asigura redactarea documentelor/corespondenței de protocol
- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat/ curierat
- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din companie
- asigurarea protocolului în cadrul întalnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și
arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfașurării activitații zilnice
- asigurarea transmiterii / recepționarii documentelor prin posta, e-mail
- asigurarea suportului administrativ/ logistica internă pentru companie
- alte sarcini trasate de director / manager/ angajații companiei
Aptitudini specifice:
capacitate de foarte buna de comunicare și relaționare
capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de munca
capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp
capacitate de a respecta termene limita a sarcinilor
atenție către detalii
placere și abilitate de a învața lucruri noi
responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate
personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate și eficienta;
cunostinte de limba engleza, rusa, scris si vorbit ( alte limbi vorbite constituie un avantaj)
cunoștințe operare PC (Windows, Pachet Office, Internet, email);
-Urmarește agenda Directorului General
-Stabilește împreuna cu Directorul General programul zilnic al activitaților care îi revin
-Noteaza programările întalnirilor Directorului General și urmarește respectarea acestora
-asigura comunicarea între directorul general și echipa companiei
-Asigura redactarea documentelor/corespondenței de protocol
- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat/ curierat
- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din companie
- asigurarea protocolului în cadrul întalnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și
arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfașurării activitații zilnice
- asigurarea transmiterii / recepționarii documentelor prin posta, e-mail
- asigurarea suportului administrativ/ logistica internă pentru companie
- alte sarcini trasate de director / manager/ angajații companiei
Aptitudini specifice:
capacitate de foarte buna de comunicare și relaționare
capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de munca
capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp
capacitate de a respecta termene limita a sarcinilor
atenție către detalii
placere și abilitate de a învața lucruri noi
responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate
personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate și eficienta;
cunostinte de limba engleza, rusa, scris si vorbit ( alte limbi vorbite constituie un avantaj)
cunoștințe operare PC (Windows, Pachet Office, Internet, email);
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳