Specialist comunicare
SRL Jurist Online
№14549759, 5 septembrie 2024
Oraș:
Anenii Noi
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
De la 9 000 Până la 14 500 MDL
Program de muncă:
Full-time
Locul de muncă:
În locația angajatorului
SRL JURIST ONLINE angajează Specialistă Comunicare
- Poziția: Specialistă Comunicare
- Organizație: SRL JURIST ONLINE
- Tipul contractului: Contract individual de muncă
- Limbi de lucru: Română, engleză, rusă, italiana,
- Implicare: Norma deplină
- Modalitate de lucru: birou
Context
SRL JURIST ONLINE este o companie de promovare al subiectilor in raport cu Autoritatile Publice Locale din Uniunea Europeana
Scopul poziției
Planificarea eficientă și asigurarea promovării calitative a clientilor.
Sarcini și responsabilități:
- Elaborarea strategiilor de comunicare în cadrul companiei;
- Elaborarea materialelor de comunicare (articole, știri, istorii de succes, broșuri, infografice etc., în funcție de necesitate) și promovarea activităților realizate în cadrul proiectului implementat, cu suportul managerului de proiect;
- Elaborarea conţinuturilor al textelor de promovare ;
- Asigurarea suportului în elaborarea textului de informare și promovare , istoriilor partenerilor locali în i, în colaborare cu echipa de proiect;
- Asigurarea vizibilității și promovării clienţilor, asigurarea serviciilor de fotografiere, producerea materialelor promoționale;
Oportunități:
- Dezvoltare profesională continuă cu suportul echipei de implementare ;
- Lucru într-un mediu dinamic, flexibil.
Competențe și calificări necesare:
- Studii superioare și/sau calificări profesionale în unul din domeniile relevante (comunicare, relații publice, marketing şi alte domenii conexe);
- Experiență în domeniul de minim 2 ani;
- Abilități de a lucra independent și în echipă, comunicare asertivă și responsabilitate;
- Atenție la detalii și flexibilitate.
- Dosarul de aplicare va conține:
- CV-ul actualizat;
- Scrisoare de intenție (max. 1 pagină), care să includă descrierea experienței relevante, precum și motivația candidatului/-tei de a ocupa postul în cauză.
Procedura de aplicare:
- Persoanele interesate vor transmite dosarul de aplicare (CV și scrisoarea de intenție) în format electronic la adresa de e-mail srljuristonline@gmail.com, cu mențiunea în subiectul mesajului: Specialistă Comunicare .
Criterii de evaluare a dosarului:
- Studii superioare și/sau competențe profesionale într-un domeniu relevant;
- Experiență în domeniul comunicării de minim 2 ani;
- Experiență de lucru în proiecte;
- Experiență și cunoștințe de operare cu instrumente de design grafic pentru dezvoltarea materialelor de vizibilitate ;
- Competențe lingvistice;
Procedura de selecție și evaluare:
Echipa de recrutare analizează individual conținutul documentelor și concordanța cu ToR și decide lista celor invitați la prima etapă a interviului, iar în unele cazuri, ambele etape ale interviurilor sunt comasate într-un singur interviu.
La prima etapă a interviurilor cu echipa de recrutare aceasta verifică informația relevantă în contextul angajării și corespunderea competențelor candidatului cu cerințele postului vacant.
A doua etapă a interviurilor cu managementul organizației constituie ultima etapă a procesului de recrutare unde se discută așteptările candidaților (financiare și altele) și se vor negocia condițiile contractuale.
Vă informăm că, conform grilei de salarizare a organizației, remunerarea lunară pentru Specialistă Comunicare (nivel de calificare – Specialist) constituie de la 9000,00 până la 14500,00 MDL brut, în funcție de competențele și experiența candidatului.
Candidații selectați în urma evaluării sv. vor fi contactați și invitați la interviu.
- Poziția: Specialistă Comunicare
- Organizație: SRL JURIST ONLINE
- Tipul contractului: Contract individual de muncă
- Limbi de lucru: Română, engleză, rusă, italiana,
- Implicare: Norma deplină
- Modalitate de lucru: birou
Context
SRL JURIST ONLINE este o companie de promovare al subiectilor in raport cu Autoritatile Publice Locale din Uniunea Europeana
Scopul poziției
Planificarea eficientă și asigurarea promovării calitative a clientilor.
Sarcini și responsabilități:
- Elaborarea strategiilor de comunicare în cadrul companiei;
- Elaborarea materialelor de comunicare (articole, știri, istorii de succes, broșuri, infografice etc., în funcție de necesitate) și promovarea activităților realizate în cadrul proiectului implementat, cu suportul managerului de proiect;
- Elaborarea conţinuturilor al textelor de promovare ;
- Asigurarea suportului în elaborarea textului de informare și promovare , istoriilor partenerilor locali în i, în colaborare cu echipa de proiect;
- Asigurarea vizibilității și promovării clienţilor, asigurarea serviciilor de fotografiere, producerea materialelor promoționale;
Oportunități:
- Dezvoltare profesională continuă cu suportul echipei de implementare ;
- Lucru într-un mediu dinamic, flexibil.
Competențe și calificări necesare:
- Studii superioare și/sau calificări profesionale în unul din domeniile relevante (comunicare, relații publice, marketing şi alte domenii conexe);
- Experiență în domeniul de minim 2 ani;
- Abilități de a lucra independent și în echipă, comunicare asertivă și responsabilitate;
- Atenție la detalii și flexibilitate.
- Dosarul de aplicare va conține:
- CV-ul actualizat;
- Scrisoare de intenție (max. 1 pagină), care să includă descrierea experienței relevante, precum și motivația candidatului/-tei de a ocupa postul în cauză.
Procedura de aplicare:
- Persoanele interesate vor transmite dosarul de aplicare (CV și scrisoarea de intenție) în format electronic la adresa de e-mail srljuristonline@gmail.com, cu mențiunea în subiectul mesajului: Specialistă Comunicare .
Criterii de evaluare a dosarului:
- Studii superioare și/sau competențe profesionale într-un domeniu relevant;
- Experiență în domeniul comunicării de minim 2 ani;
- Experiență de lucru în proiecte;
- Experiență și cunoștințe de operare cu instrumente de design grafic pentru dezvoltarea materialelor de vizibilitate ;
- Competențe lingvistice;
Procedura de selecție și evaluare:
Echipa de recrutare analizează individual conținutul documentelor și concordanța cu ToR și decide lista celor invitați la prima etapă a interviului, iar în unele cazuri, ambele etape ale interviurilor sunt comasate într-un singur interviu.
La prima etapă a interviurilor cu echipa de recrutare aceasta verifică informația relevantă în contextul angajării și corespunderea competențelor candidatului cu cerințele postului vacant.
A doua etapă a interviurilor cu managementul organizației constituie ultima etapă a procesului de recrutare unde se discută așteptările candidaților (financiare și altele) și se vor negocia condițiile contractuale.
Vă informăm că, conform grilei de salarizare a organizației, remunerarea lunară pentru Specialistă Comunicare (nivel de calificare – Specialist) constituie de la 9000,00 până la 14500,00 MDL brut, în funcție de competențele și experiența candidatului.
Candidații selectați în urma evaluării sv. vor fi contactați și invitați la interviu.
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳