Business Development Officer

Veo Worldwide Services, parte a Grupului NOZ și lider pe piața europeană de destocaj, beneficiază de peste 17 ani de expertiză în optimizarea stocurilor nevândute. Ne adresăm proprietarilor de afaceri oferind soluții eficiente pentru gestionarea surplusurilor din colecții anterioare, sau comenzi anulate, contribuind astfel la optimizarea performanței lor operaționale.

Misiune: Să fim lideri mondiali în destocaj, impunând standarde de excelență și inovație în industrie.

Viziune: Sub deviza „No waste. Just value.”, ne angajăm să maximizăm valoarea resurselor, aptitudinilor și ideilor, cultivând o cultură a sustenabilității și eficienței. Mizăm pe dezvoltarea continuă a echipei noastre, promovând spiritul de inițiativă și colaborarea.

La Veo Worldwide, depășim granițele destocajului, contribuind la un viitor sustenabil și eficient. Alătură-te echipei noastre pentru a explora potențialul tău într-un mediu dinamic și inovator.

Business Development Officer

Suntem în căutarea unui Business Development Officer dedicat și organizat, vorbitor de limba Engleză sau Franceză.

Dacă ești o persoană atentă la detalii, pasionată de gestionarea eficientă a activităților administrative și de cifre, dornică de a contribui la succesul echipei noastre, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine.

Principalele tale misiuni vor fi:

  • Raportarea datelor furnizorilor din sistemul informatic CRM;
  • Analiza datelor prin realizarea rapoartelor zilnice, săptămânale și lunare pentru a urmări evoluția diferiților indicatori, furnizați ulterior clientului;
  • Tratarea cererilor punctuale de la client (management, comitet, direcțiune);
  • Crearea, menținerea și furnizarea informațiilor prin prezentări;
  • Crearea rapoartelor noi, dezvoltarea unui dashboard pe perimetru de activitate;
  • Asigurarea comunicării eficiente cu departamentele operaționale;
  • Gestiunea subiectelor legate de securitatea bazei de date a furnizorilor.

Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:

  • Abilități foarte bune de comunicare în limba Engleză și/ Franceză (nivel minim B2);
  • Atenție la detalii și bune abilități de organizare și coordonare de responsabilități;
  • Persoană cu spirit de gândire analitică, adaptabilitate și orientare către client;
  • Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office precum și alte programe conexe (Excel avansat, PPT, Canva, etc).

Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:

  • Tichete de masă;
  • Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
  • Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
  • O zi liberă în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
  • Oportunitatea de expunere la piața internațională (companie cu sedii în 8 țări);
  • Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.

Alte anunțuri publicate de această companie

Atașează CV-ul CV de pe site
Atașează CV-ul

Indicați Nume și Prenume

Ai un CV pe site? Intră
Trimite CV-ul

Alegeți jobul

Adaugă o scrisoare de intenție
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost trimis cu succes! 🥳
Închide