Asistent/ă de proiect
S.R.L. Consult Grup
№7769602, 21 июня 2019
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Alege graficul de munca
Descrierea companiei
S.R.L. Consult Group este o companie de consultanță care implementează un proiect nou, ce presupune acordarea de servicii de legal process outsourcing.
În acest sens suntem în căutarea unui nou coleg.
Responsabilități:
- Publicarea articolelor tematice pe platformele existente;
- Gestionarea corespondenţei oficiale: evidenţa scrisorilor, actelor de intrare / ieşire;
- Gestionarea corespondenței online;
- Perfectare ordine;
- Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
- Efectuarea operațiunilor cu tehnica de birou (xerox, imprimantă, scanner, fax);
- Asistență în procesul de organizarea a evenimentelor;
- Asistența managerului de proiect în diferite activități curente;
- Alte atribuții de asistență.
Așteptări faţă de candidaţi:
- Experienţă/practică în domeniu de asistență constituie un avantaj;
- Cunoașterea limbii române și rusă;
- Cunoașterea Limbii Engleze și/sau oricărei alte limbi - constituie un avantaj;
- Cunoașterea PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet);
- Cunoașterea publicării articolelor pe platforme wordpress constituie un avantaj;
- Aptitudini de planificare, organizare;
- Entuziasm, seriozitate și spirit de inițiativă.
Oferim:
- Instruire în domeniul de activitate;
- Salariu motivant;
- Pachet social și condiţii bune de muncă;
- Lucru în echipă într-o organizație dinamică;
- Posibilitatea dezvoltării carierei într-o echipă de profesioniști.
Rugăm să transmiteți CV-ul dumneavoastră și scrisoarea de intenție pînă la data de 10.04.2019, indicând poziția la care aplicați, la următoarea adresă de e-mail: hr@consultgrup.eu
S.R.L. Consult Group este o companie de consultanță care implementează un proiect nou, ce presupune acordarea de servicii de legal process outsourcing.
În acest sens suntem în căutarea unui nou coleg.
Responsabilități:
- Publicarea articolelor tematice pe platformele existente;
- Gestionarea corespondenţei oficiale: evidenţa scrisorilor, actelor de intrare / ieşire;
- Gestionarea corespondenței online;
- Perfectare ordine;
- Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
- Efectuarea operațiunilor cu tehnica de birou (xerox, imprimantă, scanner, fax);
- Asistență în procesul de organizarea a evenimentelor;
- Asistența managerului de proiect în diferite activități curente;
- Alte atribuții de asistență.
Așteptări faţă de candidaţi:
- Experienţă/practică în domeniu de asistență constituie un avantaj;
- Cunoașterea limbii române și rusă;
- Cunoașterea Limbii Engleze și/sau oricărei alte limbi - constituie un avantaj;
- Cunoașterea PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet);
- Cunoașterea publicării articolelor pe platforme wordpress constituie un avantaj;
- Aptitudini de planificare, organizare;
- Entuziasm, seriozitate și spirit de inițiativă.
Oferim:
- Instruire în domeniul de activitate;
- Salariu motivant;
- Pachet social și condiţii bune de muncă;
- Lucru în echipă într-o organizație dinamică;
- Posibilitatea dezvoltării carierei într-o echipă de profesioniști.
Rugăm să transmiteți CV-ul dumneavoastră și scrisoarea de intenție pînă la data de 10.04.2019, indicând poziția la care aplicați, la următoarea adresă de e-mail: hr@consultgrup.eu
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳