Asistent Administrativ cu Limba Franceză
VEO Worldwide Services
№14758752, 25 октября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Любое
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Suntem în căutarea unui Asistent Administrativ dedicat și bine organizat, vorbitor de limba Franceză.
Dacă ești o persoană atenta la detalii, pasionată de gestionarea eficientă a activităților administrative și dornică de a contribui la succesul echipei noastre, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine.
Principalele tale misiuni vor fi:
Înregistrarea și verificarea informațiilor din programele furnizate de client, în conformitate cu specificul proiectului (utilizarea datelor administrative);
Verificarea și validarea facturilor pentru diferite servicii, în termenul stabilit de client (hotele, întâlniri, taxi, tren, închiriere auto, facturi deșeuri de la departamentul comercial al clientului);
Validarea cheltuielilor angajaților clientului în graficele furnizate de client;
Activarea/ dezactivarea/ schimbarea codului de alarmă pentru angajații clientului și menținerea bazei de date;
Managementul calității, contribuind activ la îmbunătățirea procedurilor interne ale departamentului;
Comunicare eficientă în cadrul echipei dar și cu clientul;
Respectarea normelor legale privind confidențialitatea datelor si informațiilor.
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
Abilități de comunicare în limba Franceză (nivel B2);
Atenție la detalii și bune abilități de organizare și coordonare de responsabilități;
Adaptabilitate și orientare către client;
Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office precum si alte programe conexe;
Experiența de lucru cu SAP va reprezenta un avantaj.
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
Tichete de masă;
Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
O zi liberă de ziua ta de naștere;
Oportunitatea de activare într-o companie internațională, cu sedii în 8 țări;
Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
Alătură-te echipei noastre și fii parte din motorul care menține activitățile noastre administrative într-o mișcare constantă și eficientă! E-mail: lcotovici@veoworldwide.com
Dacă ești o persoană atenta la detalii, pasionată de gestionarea eficientă a activităților administrative și dornică de a contribui la succesul echipei noastre, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine.
Principalele tale misiuni vor fi:
Înregistrarea și verificarea informațiilor din programele furnizate de client, în conformitate cu specificul proiectului (utilizarea datelor administrative);
Verificarea și validarea facturilor pentru diferite servicii, în termenul stabilit de client (hotele, întâlniri, taxi, tren, închiriere auto, facturi deșeuri de la departamentul comercial al clientului);
Validarea cheltuielilor angajaților clientului în graficele furnizate de client;
Activarea/ dezactivarea/ schimbarea codului de alarmă pentru angajații clientului și menținerea bazei de date;
Managementul calității, contribuind activ la îmbunătățirea procedurilor interne ale departamentului;
Comunicare eficientă în cadrul echipei dar și cu clientul;
Respectarea normelor legale privind confidențialitatea datelor si informațiilor.
Iar pentru a reuși în această misiune vei avea nevoie:
Abilități de comunicare în limba Franceză (nivel B2);
Atenție la detalii și bune abilități de organizare și coordonare de responsabilități;
Adaptabilitate și orientare către client;
Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office precum si alte programe conexe;
Experiența de lucru cu SAP va reprezenta un avantaj.
Și pentru că valorificăm implicarea ta și dorința de-a învăța, oferim următoarele beneficii:
Tichete de masă;
Formare inițială și asistență pe perioada de integrare;
Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
O zi liberă de ziua ta de naștere;
Oportunitatea de activare într-o companie internațională, cu sedii în 8 țări;
Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
Alătură-te echipei noastre și fii parte din motorul care menține activitățile noastre administrative într-o mișcare constantă și eficientă! E-mail: lcotovici@veoworldwide.com
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳