asistent administrativ in vanzari
Connection Project SRL
№12638999, 8 июля 2023
Город:
Кишинев
Образование:
12 классов
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
От 800 До 1 200 EUR
График:
Полный день
Место работы:
Гибрид (Дом/Офис)
Connection Project S.R.L:
Suntem o agenție de recrutare și angajare care activează în câteva țări europene și asistăm companiile în găsirea forței de muncă potrivite. Ne ocupăm de recrutarea de lucrători temporari și permanenți pentru posturi din diverse domenii de activitate: ospitalitate, construcții, producție, industria textilă, transport etc. Echipele noastre de agenți de recrutare sunt experți specializați în găsirea personalului potrivit pentru companiile din țările europene.
Candidatul ideal
A university degree doesn't guarantee you a successful sales career. There are lots of famous CEOs who did not graduate – think of Bill Gates and Richard Branson!
Candidatul nostru ideal ar trebui să fie orientat spre obiective și să aibă cunoștințe de vânzări și un administrator. Dacă aveți abilități de organizare excepționale și trageți energie din a face parte dintr-o echipă multinațională, ne-ar plăcea să vă auzim și să vă cunoaștem!
- Munca include gestionarea locurilor de muncă vacante;
- Gestionarea apelurilor telefonice și introducerea datelor în sistemul nostru.
- Nu este necesară experiență anterioară în posturi similare;
- Cu toate acestea, experiența în vânzări va fi avantajoasă.
- Căutăm în principal persoane cu o atitudine pozitivă, abilități excelente de comunicare și care sunt auto-motivate.
- Ca remunerație, oferim un salariu fix lunar împreună cu un comision generos bazat pe rezultate.
De asemenea, compania va acoperi toate costurile de călătorie (dacă este necesar). Programul de lucru este flexibil, dar este în principal între orele 9:00 și 17:00. Suntem o companie multinațională, multiculturală și unii dintre voi veți avea chef să vizitați zilnic diferite părți ale lumii, deoarece avem birouri în Europa, Asia și Africa!
Comision: Toți angajații noștri au dreptul să primească un comision în plus față de salariu.
Cerințe și calificări: -
- Excelente abilități de comunicare și prezentare și abilitate de negociere;
- Atenție la detalii;
- Experienta anterioara administrativa si/sau in vanzari;
- Dorința de a fi proactiv și de a crea o experiență pozitivă pentru ceilalți;
- Cunostinte MS Office (MS Excel si MS PowerPoint, in special);
- Capacitate de multitasking, afinitate pentru invatarea de noi abilitati si dezvoltarea strategiilor de vanzari
- Permisul de conducere (categoria B) poate fi util, dar nu este o cerință.
- Limba: In afara obligatoriu de NATIV (Romana), ENGLEZA este un mare avantaj. Alți vorbitori de RUSĂ/GERMANĂ / FRANCEZĂ / SPANIOLĂ sunt bineveniți.
Suntem o agenție de recrutare și angajare care activează în câteva țări europene și asistăm companiile în găsirea forței de muncă potrivite. Ne ocupăm de recrutarea de lucrători temporari și permanenți pentru posturi din diverse domenii de activitate: ospitalitate, construcții, producție, industria textilă, transport etc. Echipele noastre de agenți de recrutare sunt experți specializați în găsirea personalului potrivit pentru companiile din țările europene.
Candidatul ideal
A university degree doesn't guarantee you a successful sales career. There are lots of famous CEOs who did not graduate – think of Bill Gates and Richard Branson!
Candidatul nostru ideal ar trebui să fie orientat spre obiective și să aibă cunoștințe de vânzări și un administrator. Dacă aveți abilități de organizare excepționale și trageți energie din a face parte dintr-o echipă multinațională, ne-ar plăcea să vă auzim și să vă cunoaștem!
- Munca include gestionarea locurilor de muncă vacante;
- Gestionarea apelurilor telefonice și introducerea datelor în sistemul nostru.
- Nu este necesară experiență anterioară în posturi similare;
- Cu toate acestea, experiența în vânzări va fi avantajoasă.
- Căutăm în principal persoane cu o atitudine pozitivă, abilități excelente de comunicare și care sunt auto-motivate.
- Ca remunerație, oferim un salariu fix lunar împreună cu un comision generos bazat pe rezultate.
De asemenea, compania va acoperi toate costurile de călătorie (dacă este necesar). Programul de lucru este flexibil, dar este în principal între orele 9:00 și 17:00. Suntem o companie multinațională, multiculturală și unii dintre voi veți avea chef să vizitați zilnic diferite părți ale lumii, deoarece avem birouri în Europa, Asia și Africa!
Comision: Toți angajații noștri au dreptul să primească un comision în plus față de salariu.
Cerințe și calificări: -
- Excelente abilități de comunicare și prezentare și abilitate de negociere;
- Atenție la detalii;
- Experienta anterioara administrativa si/sau in vanzari;
- Dorința de a fi proactiv și de a crea o experiență pozitivă pentru ceilalți;
- Cunostinte MS Office (MS Excel si MS PowerPoint, in special);
- Capacitate de multitasking, afinitate pentru invatarea de noi abilitati si dezvoltarea strategiilor de vanzari
- Permisul de conducere (categoria B) poate fi util, dar nu este o cerință.
- Limba: In afara obligatoriu de NATIV (Romana), ENGLEZA este un mare avantaj. Alți vorbitori de RUSĂ/GERMANĂ / FRANCEZĂ / SPANIOLĂ sunt bineveniți.
Телефон:
Контактное лицо:
Lada Vrana
E-mail:
Сайт:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳