Asistent administrativ
AGENTIAMO
№13067190, 10 сентября 2023
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
400 EUR
График:
Полный день
Место работы:
Удалённо
În regim de urgență, căutăm un nou coleg pentru postul de „asistent administrativ” pe limba franceza, până pe 20 septembrie 2023.
Daca cunosti limba franceza la nivel vorbit & scris si esti o persoana atenta la detalii, te invitam sa parcurgi anuntul nostru.
Cine suntem noi ?
AgentiAmo este o companie din sudul Frantei, infiintata in 2019 care vinde usi si ferestre catre profesionisti, la preturi de uzina.
Avem peste 870 de clienți în Franța și peste 1200 în Italia. Am participat cu furnizorii noștri la toate târgurile importante din sector de 3 ani. 17% dintre partenerii noștri sunt mari companii care realizează lucrări publice.
Fabricile noastre sunt în străinătate, 82% - România și 14% - Italia, asta deoarece clienții noștri doresc prețuri competitive și termene de livrare scurte.
Activitatea noastră principală este vânzarea de ferestre, crearea de oferte și consilierea clienților să facă alegerea corectă a produselor.
Sarcinile tale zilnice:
Facturare & Devise
• Crearea de devise in programul de facturare & devise
• Crearea de facturi in programul de facturare & devise
• Urmarirea facturilor neincasate si relansarea clientilor
Banca
• Incarcarea justificativelor pe portalul bancii
• Realizarea de plati
Administrativ & birotica
• Realizarea de tabele sau documente la cererea responsabilului
• Comenzi pentru necesarul de birotica
• Urmarirea abonamentelor de la diversi operatori / furnizori
Furnizori :
• Transmiterea de comenzi catre furnizori
Lista poate fi completata in functie de nevoile companiei si de aptitudinile noului coleg.
Suntem gata să lucrăm cu tine dacă:
Cerinta obligatorie : sa cunosti limba franceza scris si vorbit
Esti atent la detalii
Esti orientat spre rezultate
Dai dovada de perseverenta
Ideal este sa ai déjà prima experienta pe partea administrativa, altfel sa ai o mare dorinta de invatare
Iti doresti sa evoluezi pe plan personal si profesional
Esti pregatit (a) ?
Avantaje:
Salariul dvs. net 400 € , evolutiv in functie de performanta
Programul este de 8h de munca pe zi + pauza de masa
Programul incepe la ora 9h30
Postul este la distanta, se lucreaza de acasa
Beneficiile tale lucrând cu noi:
Vei avea parte de evaluare periodica cu scopul de a te sustine in cresterea ta
Vei face parte dintr-o echipa tanara si cu dorinta de evolutie
Suntem o companie care crește 100% pe an
Înveți un domeniu la mare căutare pe piață, cel al tâmplăriei
Nu lucrezi cu managerul de lângă tine
Oferim acces la o bibliotecă de cărți audio pentru creșterea personală
Asteptam CV-ul tau iar daca ne-ai convins cu experienta si aptitudinile tale, revenim catre tine pentru o intalnire video.
Daca cunosti limba franceza la nivel vorbit & scris si esti o persoana atenta la detalii, te invitam sa parcurgi anuntul nostru.
Cine suntem noi ?
AgentiAmo este o companie din sudul Frantei, infiintata in 2019 care vinde usi si ferestre catre profesionisti, la preturi de uzina.
Avem peste 870 de clienți în Franța și peste 1200 în Italia. Am participat cu furnizorii noștri la toate târgurile importante din sector de 3 ani. 17% dintre partenerii noștri sunt mari companii care realizează lucrări publice.
Fabricile noastre sunt în străinătate, 82% - România și 14% - Italia, asta deoarece clienții noștri doresc prețuri competitive și termene de livrare scurte.
Activitatea noastră principală este vânzarea de ferestre, crearea de oferte și consilierea clienților să facă alegerea corectă a produselor.
Sarcinile tale zilnice:
Facturare & Devise
• Crearea de devise in programul de facturare & devise
• Crearea de facturi in programul de facturare & devise
• Urmarirea facturilor neincasate si relansarea clientilor
Banca
• Incarcarea justificativelor pe portalul bancii
• Realizarea de plati
Administrativ & birotica
• Realizarea de tabele sau documente la cererea responsabilului
• Comenzi pentru necesarul de birotica
• Urmarirea abonamentelor de la diversi operatori / furnizori
Furnizori :
• Transmiterea de comenzi catre furnizori
Lista poate fi completata in functie de nevoile companiei si de aptitudinile noului coleg.
Suntem gata să lucrăm cu tine dacă:
Cerinta obligatorie : sa cunosti limba franceza scris si vorbit
Esti atent la detalii
Esti orientat spre rezultate
Dai dovada de perseverenta
Ideal este sa ai déjà prima experienta pe partea administrativa, altfel sa ai o mare dorinta de invatare
Iti doresti sa evoluezi pe plan personal si profesional
Esti pregatit (a) ?
Avantaje:
Salariul dvs. net 400 € , evolutiv in functie de performanta
Programul este de 8h de munca pe zi + pauza de masa
Programul incepe la ora 9h30
Postul este la distanta, se lucreaza de acasa
Beneficiile tale lucrând cu noi:
Vei avea parte de evaluare periodica cu scopul de a te sustine in cresterea ta
Vei face parte dintr-o echipa tanara si cu dorinta de evolutie
Suntem o companie care crește 100% pe an
Înveți un domeniu la mare căutare pe piață, cel al tâmplăriei
Nu lucrezi cu managerul de lângă tine
Oferim acces la o bibliotecă de cărți audio pentru creșterea personală
Asteptam CV-ul tau iar daca ne-ai convins cu experienta si aptitudinile tale, revenim catre tine pentru o intalnire video.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳