Asistent Manager
Genial Invest
№14774991, 30 октября 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
Не указана
График:
Полный день
Responsabilitățile principale:
menținerea bazei de clienți existente;
preluarea și redirecționarea apelurilor de intrare;
primirea, înregistrarea și repartizarea corespondenței de intrare și de ieșire;
întocmirea documentelor interne, inclusiv ordine și dispoziții, asigurarea înregistrării, evidenței și predării la timp a documentelor către conducere și executanți;
organizarea ședințelor și întâlnirilor de afaceri, întâmpinarea vizitatorilor;
utilizarea echipamentelor de birou: scanner, copiator;
Postări pe Facebook.
Studii, competențe, abilități:
studii superioare;
cunoașterea limbilor româna, rusa (engleza-avantaj)
cunoașterea MS Office (Word, Excel);
capacitate de a rezolva mai multe sarcini în același timp;
cunoașterea etichetei în afaceri;
calități personale: atenție, responsabilitate, conștiinciozitate, punctualitate, flexibilitate.
Capacități personale:
creativitate;
comunicabilitate;
spirit de inițiativă;
încredere în sine;
capacitate sporită de muncă;
orientare către rezultate.
Oferim:
Salariu oficial, competitiv și motivant;
Pachet social;
Posibilitatea de dezvoltare personală și profesională;
Stil de conducere democratic.
Selectarea candidaților este efectuată în temeiul CV cu fotografie, care se expediază la poșta electronică: hr@avpro.md.
La interviu vor fi invitați doar candidații selectați. E-mail:
hr@avpro.md
menținerea bazei de clienți existente;
preluarea și redirecționarea apelurilor de intrare;
primirea, înregistrarea și repartizarea corespondenței de intrare și de ieșire;
întocmirea documentelor interne, inclusiv ordine și dispoziții, asigurarea înregistrării, evidenței și predării la timp a documentelor către conducere și executanți;
organizarea ședințelor și întâlnirilor de afaceri, întâmpinarea vizitatorilor;
utilizarea echipamentelor de birou: scanner, copiator;
Postări pe Facebook.
Studii, competențe, abilități:
studii superioare;
cunoașterea limbilor româna, rusa (engleza-avantaj)
cunoașterea MS Office (Word, Excel);
capacitate de a rezolva mai multe sarcini în același timp;
cunoașterea etichetei în afaceri;
calități personale: atenție, responsabilitate, conștiinciozitate, punctualitate, flexibilitate.
Capacități personale:
creativitate;
comunicabilitate;
spirit de inițiativă;
încredere în sine;
capacitate sporită de muncă;
orientare către rezultate.
Oferim:
Salariu oficial, competitiv și motivant;
Pachet social;
Posibilitatea de dezvoltare personală și profesională;
Stil de conducere democratic.
Selectarea candidaților este efectuată în temeiul CV cu fotografie, care se expediază la poșta electronică: hr@avpro.md.
La interviu vor fi invitați doar candidații selectați. E-mail:
hr@avpro.md
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳