Asistent Personal
Assist Match
№15219082, 3 марта 2025
Город:
Кишинев
Образование:
Не имеет значение
Опыт работы:
Можно без опыта
Зарплата:
15 000 MDL
График:
Полный день
AssistMatch caută un asistent organizat și responsabil care să ajute directorul să gestioneze procesele de lucru și să interacționeze eficient cu echipa și partenerii.
Care sunt responsabilitățile?
Organizarea și controlul proceselor administrative și financiare (rapoarte, lucru cu Google Sheets)
Gestionarea programului managerului: planificarea întâlnirilor, coordonarea sarcinilor și gestionarea timpului
Interacțiunea cu echipa și partenerii externi - transmiterea informațiilor, controlul executării instrucțiunilor
Lucrul cu texte și traduceri (română, rusă, engleză)
Analiza datelor și întocmirea rapoartelor
Comunicarea cu clienții companiei: apeluri telefonice, rezolvarea situațiilor de conflict
Participarea la evenimentele companiei
Ce așteptăm de la tine?
Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă, engleză - de la B2
Cunoștințe bune de Excel și Google Sheets
Atentie sporită și gândire logică
Responsabilitate, inițiativă și orientare spre rezultat
Capacitatea de a te adapta rapid și de a rezolva sarcini nestandardizate
Studii în domeniul juridic sau economic vor fi un avantaj
Ce oferă compania?
Program: Luni - vineri, 9:00-18:00
Lucrul în birou în centrul orașului
Salariu - de la 15.000 lei
Dacă ești în căutarea unui loc de muncă în care șă îți poți realiza abilitățile analitice și organizatorice - trimite CV-ul cu titlul postului la adresa de e-mail cv@assistmatch.com. E-mail: cv@assistmatch.com
Care sunt responsabilitățile?
Organizarea și controlul proceselor administrative și financiare (rapoarte, lucru cu Google Sheets)
Gestionarea programului managerului: planificarea întâlnirilor, coordonarea sarcinilor și gestionarea timpului
Interacțiunea cu echipa și partenerii externi - transmiterea informațiilor, controlul executării instrucțiunilor
Lucrul cu texte și traduceri (română, rusă, engleză)
Analiza datelor și întocmirea rapoartelor
Comunicarea cu clienții companiei: apeluri telefonice, rezolvarea situațiilor de conflict
Participarea la evenimentele companiei
Ce așteptăm de la tine?
Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă, engleză - de la B2
Cunoștințe bune de Excel și Google Sheets
Atentie sporită și gândire logică
Responsabilitate, inițiativă și orientare spre rezultat
Capacitatea de a te adapta rapid și de a rezolva sarcini nestandardizate
Studii în domeniul juridic sau economic vor fi un avantaj
Ce oferă compania?
Program: Luni - vineri, 9:00-18:00
Lucrul în birou în centrul orașului
Salariu - de la 15.000 lei
Dacă ești în căutarea unui loc de muncă în care șă îți poți realiza abilitățile analitice și organizatorice - trimite CV-ul cu titlul postului la adresa de e-mail cv@assistmatch.com. E-mail: cv@assistmatch.com
E-mail:
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено