Manager de Vânzări
Aflux-Prim SRL
22 апреля 2025
Бельцы
Более 5 лет
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Compania Moldovița, producător de mobilier la comandă, aflat în continuă extindere pe piețele din Moldova și internațional, este în căutarea unui Manager de Vânzări energic și dedicat, care să contribuie activ la atragerea de clienți și consolidarea portofoliului comercial.
Cerințe de bază:
Experiență anterioară în domeniul vânzărilor
Abilități excelente de comunicare și negociere
Cunoașterea limbilor română și rusă; limba engleză constituie un avantaj
Cunoștințe operare PC (Word, Excel, e-mail, CRM)
Permis de conducere categoria B, experiență minimă de 2 ani
Calități personale: responsabilitate, proactivitate, perseverență, gândire analitică, orientare spre rezultat
Responsabilități:
Căutarea activă de noi clienți
Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții existenți
Oferirea de consultanță personalizată privind produsele companiei
Întocmirea ofertelor comerciale și documentației de însoțire a comenzilor
Participarea la expoziții, târguri și întâlniri comerciale
Colaborare activă cu echipele de design, producție și logistică
Monitorizarea comenzilor și respectarea termenelor de livrare
Raportarea activității către conducerea companiei
Ce oferim:
Program de lucru: Luni–Vineri, 09:00–18:00, Sîmbătă - 09:00-14:00
Automobil de serviciu pentru deplasările în interes de muncă
Salariu format din parte fixă (stabilit în funcție de experiență) + bonusuri de performanță
Oportunități reale de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și profesionist
Posibilitate de avansare în cadrul companiei
Dacă ești o persoană comunicativă, orientată spre rezultate și îți dorești să lucrezi într-o companie cu produse de calitate și perspectivă de creștere, așteptăm cu interes CV-ul tău!
Cerințe de bază:
Experiență anterioară în domeniul vânzărilor
Abilități excelente de comunicare și negociere
Cunoașterea limbilor română și rusă; limba engleză constituie un avantaj
Cunoștințe operare PC (Word, Excel, e-mail, CRM)
Permis de conducere categoria B, experiență minimă de 2 ani
Calități personale: responsabilitate, proactivitate, perseverență, gândire analitică, orientare spre rezultat
Responsabilități:
Căutarea activă de noi clienți
Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții existenți
Oferirea de consultanță personalizată privind produsele companiei
Întocmirea ofertelor comerciale și documentației de însoțire a comenzilor
Participarea la expoziții, târguri și întâlniri comerciale
Colaborare activă cu echipele de design, producție și logistică
Monitorizarea comenzilor și respectarea termenelor de livrare
Raportarea activității către conducerea companiei
Ce oferim:
Program de lucru: Luni–Vineri, 09:00–18:00, Sîmbătă - 09:00-14:00
Automobil de serviciu pentru deplasările în interes de muncă
Salariu format din parte fixă (stabilit în funcție de experiență) + bonusuri de performanță
Oportunități reale de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și profesionist
Posibilitate de avansare în cadrul companiei
Dacă ești o persoană comunicativă, orientată spre rezultate și îți dorești să lucrezi într-o companie cu produse de calitate și perspectivă de creștere, așteptăm cu interes CV-ul tău!
Адрес:
Бельцы
Дата актуализации:
22 апреля 2025
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено