Manager oficiu
CERES GmbH - organism internațional de certificare
№9874215, 2 июня 2021
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
De la 2 pina la 5 ani
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Responsabilități:
1. Comunicarea cu clienții companiei (Moldova, Ucraina, Rusia, Kazakhstan) prin telefon și e-mailuri.
2. Menținerea bazei de clienți.
3. Corespondența cu clienții și parteneri, acordarea informațiilor despre serviciile companiei și promovarea acestora.
4. Gestionarea agendei directorului, întâlnirea partenerilor/clienților.
5. Gestionarea călătoriilor de afaceri: comandarea și rezervarea de bilete, cazare, pregătirea documentației necesare călătoriilor de afacere.
6. Asigurarea cu formulare, pungi pentru prelevare de probe și instrumente aferente acestui proces.
7. Asistență la întocmirea rapoartelor de inspecție (în limba engleză).
Cerințe:
1. Punctualitate, responsabilitate, seriozitate ;
2. Cunoștințe avansate de operare PC (Excel, Word, Internet, etc), de utilizare a tehnicii de birou;
3. Cunoașterea fluentă a limbilor Română și Rusă, limba Engleză la nivel de comunicare și scriere;
4. Studii superioare;
5. Experiența în domeniul respectiv.
Beneficii:
1. Angajare oficială;
2. Pachet social complet;
3. Salariu motivant;
4. Lucru într-o echipă tânără și prietenoasă;
5. Grafic de lucru 9:00-18:00, luni-vineri.
1. Comunicarea cu clienții companiei (Moldova, Ucraina, Rusia, Kazakhstan) prin telefon și e-mailuri.
2. Menținerea bazei de clienți.
3. Corespondența cu clienții și parteneri, acordarea informațiilor despre serviciile companiei și promovarea acestora.
4. Gestionarea agendei directorului, întâlnirea partenerilor/clienților.
5. Gestionarea călătoriilor de afaceri: comandarea și rezervarea de bilete, cazare, pregătirea documentației necesare călătoriilor de afacere.
6. Asigurarea cu formulare, pungi pentru prelevare de probe și instrumente aferente acestui proces.
7. Asistență la întocmirea rapoartelor de inspecție (în limba engleză).
Cerințe:
1. Punctualitate, responsabilitate, seriozitate ;
2. Cunoștințe avansate de operare PC (Excel, Word, Internet, etc), de utilizare a tehnicii de birou;
3. Cunoașterea fluentă a limbilor Română și Rusă, limba Engleză la nivel de comunicare și scriere;
4. Studii superioare;
5. Experiența în domeniul respectiv.
Beneficii:
1. Angajare oficială;
2. Pachet social complet;
3. Salariu motivant;
4. Lucru într-o echipă tânără și prietenoasă;
5. Grafic de lucru 9:00-18:00, luni-vineri.
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳