Manager relații cu clienții corporativi și preluare comenzi
Good Market
№12312135, 16 марта 2023
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
От 10 000 До 30 000 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Cerințe pentru post:
- Experiență anterioară în servicii de relații cu clienții sau preluare de comenzi este un plus;
- Excelente abilități de comunicare și negociere;
- Bune abilități de organizare și gestionare a timpului;
- Capacitatea de a lucra într-un mediu de lucru rapid;
- Excelente abilități de lucru în echipă și colaborare;
- Cunoștințe bune de utilizare a computerului și a software-ului pentru a prelucra comenzile și a comunica cu clienții.
Responsabilități:
- Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții corporativi prin intermediul e-mailului, telefonului și alte mijloace de comunicare;
- Răspunsul prompt la întrebările și cererile clienților corporativi și soluționarea problemelor lor;
- Prezentarea produselor și serviciilor magazinului online și promovarea acestora către clienții corporativi;
- Înregistrarea comenzilor plasate de clienți și verificarea lor pentru a se asigura că sunt corecte;
- Asigurarea că toate comenzile sunt procesate și livrate în timp util;
- Colaborarea cu departamentul de expediere și cu companiile de curierat pentru a se asigura că comenzile sunt livrate la timp;
- Păstrarea înregistrărilor precise ale tuturor comenzilor și a altor activități legate de relațiile cu clienții corporativi.
- Experiență anterioară în servicii de relații cu clienții sau preluare de comenzi este un plus;
- Excelente abilități de comunicare și negociere;
- Bune abilități de organizare și gestionare a timpului;
- Capacitatea de a lucra într-un mediu de lucru rapid;
- Excelente abilități de lucru în echipă și colaborare;
- Cunoștințe bune de utilizare a computerului și a software-ului pentru a prelucra comenzile și a comunica cu clienții.
Responsabilități:
- Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții corporativi prin intermediul e-mailului, telefonului și alte mijloace de comunicare;
- Răspunsul prompt la întrebările și cererile clienților corporativi și soluționarea problemelor lor;
- Prezentarea produselor și serviciilor magazinului online și promovarea acestora către clienții corporativi;
- Înregistrarea comenzilor plasate de clienți și verificarea lor pentru a se asigura că sunt corecte;
- Asigurarea că toate comenzile sunt procesate și livrate în timp util;
- Colaborarea cu departamentul de expediere și cu companiile de curierat pentru a se asigura că comenzile sunt livrate la timp;
- Păstrarea înregistrărilor precise ale tuturor comenzilor și a altor activități legate de relațiile cu clienții corporativi.
Телефон:
Контактное лицо:
Olga Spînu
E-mail:
Сайт:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳