Manager vânzări. salariu - de la 11000 - 15000 lei clasicmed.md
Clasicmed
№11664186, 24 октября 2022
Город:
Кишинев
Образование:
Колледж
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
От 10 999 До 11 000 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Готовы трудоустроить беженцев
Nu se solicită actele de studii medicale.
Salariu - de la 11000 lei
Suma fixa +% din vanzari.
Responsabilităţi:
1) Dezvoltarea şi promovarea vânzărilor şi imaginii corporative;
2) Planificarea target-ului de vânzări a companiei; 3)Căutarea activă a clienților, desfășurarea negocierilor, întocmirea ofertelor comerciale și
încheierea contractelor.
4) Promovarea programelor de loializare a clienţilor;
5) Participarea la expoziţii locale si internaţionale;
6) Actualizarea și lucrul cu baza de clienţi a companiei; 7) Încasarea şi urmărirea datoriilor clienţilor;
8) Elaborarea rapoartelor de vânzări săptămânale şi lunare.
Cerinţe:
1) Studii superioare;
2) Experienţa în domeniul vânzărilor constituie un avantaj;
3) Capacităţi excelente de comunicare si negociere;
4) Fire dinamică şi inovatoare;
5) Cunoasterea la perfecţie a limbilor română şi rusă, engleza(opţional);
6) Utilizarea la nivel avansat a calculatorului;
7) Cunoaşterea corespondenţei de afaceri;
8) Auto
Oferim:
1) Instruire cu privire la produs;
2) Training și suport necesar pentru îndeplinirea obiectivelor;
3) Asistență și susținere la toate etapele de activitate;
4) Pachet social, pachet corporativ de telefonie mobilă; 5) Acoperirea costurilor combustibilului, amortizării (în cazul existenței automobilului personal)
6) Salariu fix (motivant)
Salariu - de la 11000 lei
Suma fixa +% din vanzari.
Responsabilităţi:
1) Dezvoltarea şi promovarea vânzărilor şi imaginii corporative;
2) Planificarea target-ului de vânzări a companiei; 3)Căutarea activă a clienților, desfășurarea negocierilor, întocmirea ofertelor comerciale și
încheierea contractelor.
4) Promovarea programelor de loializare a clienţilor;
5) Participarea la expoziţii locale si internaţionale;
6) Actualizarea și lucrul cu baza de clienţi a companiei; 7) Încasarea şi urmărirea datoriilor clienţilor;
8) Elaborarea rapoartelor de vânzări săptămânale şi lunare.
Cerinţe:
1) Studii superioare;
2) Experienţa în domeniul vânzărilor constituie un avantaj;
3) Capacităţi excelente de comunicare si negociere;
4) Fire dinamică şi inovatoare;
5) Cunoasterea la perfecţie a limbilor română şi rusă, engleza(opţional);
6) Utilizarea la nivel avansat a calculatorului;
7) Cunoaşterea corespondenţei de afaceri;
8) Auto
Oferim:
1) Instruire cu privire la produs;
2) Training și suport necesar pentru îndeplinirea obiectivelor;
3) Asistență și susținere la toate etapele de activitate;
4) Pachet social, pachet corporativ de telefonie mobilă; 5) Acoperirea costurilor combustibilului, amortizării (în cazul existenței automobilului personal)
6) Salariu fix (motivant)
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳