Manager vânzări
№14391509, 31 июля 2024
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 1 года
Зарплата:
От 10 000 До 25 000 MDL
График:
Полный день
Место работы:
На территории работодателя
Îți dorești un loc de muncă ce oferă oportunitatea de dezvoltare profesională și o perspectivă salarială în creștere? Funcția de Manager vânzări este tocmai ceea ce căutai!
Ai șansa să lucrezi într-o Companie, cu o experiență de peste 14 ani în industria publicității non-TV din Republica Moldova, lider în furnizarea de soluții publicitare outdoor.
Te așteaptă o echipă prietenoasă, dinamică și ambițioasă.
Atribuțiile funcționale includ:
comunicarea cu potențiali clienți;
vânzarea serviciilor de publicitate (B2B);
Informarea clienților despre serviciile companiei;
Identificarea nevoilor clienților și recomandarea celor mai potrivite soluții;
Negocierea și încheierea contractelor.
Pentru a realiza cu succes atribuțiile funcției sunt necesare:
abilități de comunicare în scris, la telefon și prezentare a serviciilor;
asumarea zonei de responsabilitate;
capacitate de a realiza atribuțiile fără verificare la fiecare pas;
Motivație puternică pentru creșterea vânzărilor;
Dorință și capacitate de a învăța produse și procese noi;
Atitudine respectuoasă, responsabilă și amabilă față de colegi și clienți.
Este un avantaj experiența în domeniul vînzărilor (B2C, B2B). Dacă nu ai experiență și ai o dorință mare de a învăța un domeniu nou, te încurajăm să aplici!
Beneficii
Oportunități de dezvoltare profesională;
Mediu de lucru dinamic și interesant;
O atmosferă de lucru plăcută și prietenoasă;
Asigurăm tot ce ai nevoie pentru a-ți realiza munca cu succes;
Pachet salarial atractiv + bonus;
Stabilitate și creștere în cadrul companiei;
Program de muncă L-V, 9:00 - 18:00.
Dacă ești o persoană proactivă, orientată către rezultate și descrierea de mai sus ți se potrivește, așteptăm CV-ul la adresa de email: hr@rocman.org
Ai șansa să lucrezi într-o Companie, cu o experiență de peste 14 ani în industria publicității non-TV din Republica Moldova, lider în furnizarea de soluții publicitare outdoor.
Te așteaptă o echipă prietenoasă, dinamică și ambițioasă.
Atribuțiile funcționale includ:
comunicarea cu potențiali clienți;
vânzarea serviciilor de publicitate (B2B);
Informarea clienților despre serviciile companiei;
Identificarea nevoilor clienților și recomandarea celor mai potrivite soluții;
Negocierea și încheierea contractelor.
Pentru a realiza cu succes atribuțiile funcției sunt necesare:
abilități de comunicare în scris, la telefon și prezentare a serviciilor;
asumarea zonei de responsabilitate;
capacitate de a realiza atribuțiile fără verificare la fiecare pas;
Motivație puternică pentru creșterea vânzărilor;
Dorință și capacitate de a învăța produse și procese noi;
Atitudine respectuoasă, responsabilă și amabilă față de colegi și clienți.
Este un avantaj experiența în domeniul vînzărilor (B2C, B2B). Dacă nu ai experiență și ai o dorință mare de a învăța un domeniu nou, te încurajăm să aplici!
Beneficii
Oportunități de dezvoltare profesională;
Mediu de lucru dinamic și interesant;
O atmosferă de lucru plăcută și prietenoasă;
Asigurăm tot ce ai nevoie pentru a-ți realiza munca cu succes;
Pachet salarial atractiv + bonus;
Stabilitate și creștere în cadrul companiei;
Program de muncă L-V, 9:00 - 18:00.
Dacă ești o persoană proactivă, orientată către rezultate și descrierea de mai sus ți se potrivește, așteptăm CV-ul la adresa de email: hr@rocman.org
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳