Office manager
№7541747, 19 июня 2019
Город:
Кишинев
Образование:
Среднее
Опыт работы:
Любой
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
-capacitate foarte buna de comunicare si relationare
-capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
-capacitate de a respecta termene limita
atentie catre detalii
-placere si abilitate de a invata lucruri noi
-responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
-cunostinte de limba engleza scris si vorbit va fi un avantaj;
-cunostinte operare PC (Windows, Pachet Office, Internet, email)
RESPONSABILITATI
-personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
-cunostinte de limba engleza scris si vorbit;
-cunostinte operare PC (Windows, Pachet Office, Internet, email)
-indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
-primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact
-asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in ---conformitate cu cerintele zilnice
preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
contabilitate primara. Centralizarea cheltuielilor pe proiecte si elaborarea unui raport saptamanal.
redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
-asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail
-actualizarea bazei de date documente
-elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
-asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
-alte sarcini trasate de director
CV-le si scrisoarea motivationala se vor transmite la adresa postala indicata, cu subiectul "angajare".
-capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
-capacitate de a respecta termene limita
atentie catre detalii
-placere si abilitate de a invata lucruri noi
-responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
-cunostinte de limba engleza scris si vorbit va fi un avantaj;
-cunostinte operare PC (Windows, Pachet Office, Internet, email)
RESPONSABILITATI
-personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
-cunostinte de limba engleza scris si vorbit;
-cunostinte operare PC (Windows, Pachet Office, Internet, email)
-indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
-primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact
-asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in ---conformitate cu cerintele zilnice
preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
contabilitate primara. Centralizarea cheltuielilor pe proiecte si elaborarea unui raport saptamanal.
redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
-asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail
-actualizarea bazei de date documente
-elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
-asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
-alte sarcini trasate de director
CV-le si scrisoarea motivationala se vor transmite la adresa postala indicata, cu subiectul "angajare".
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳