Secretar administrativ superior
DIRECŢIA GENERALĂ TRANSPORT PUBLIC ŞI CĂI DE COMUNICAŢIE
№8450808, 18 сентября 2019
Город:
Кишинев
Образование:
Высшее
Опыт работы:
От 2-х до 5-и лет
Зарплата:
Не указана
График:
Полный рабочий день
Responsabilităţile principale:
Asigurarea procesului de audienta, de organizare a sedintelor de lucru la seful Directiei generale. Organizarea şedinţelor şi întîlnirilor de afaceri, întîmpinarea vizitatorilor.
Pregatirea, in conlucrare cu sefii de subdiviziuni a informatiilor in probleme ce tin de competenta Directiei generale.
Prelucrarea si organizarea procesului de circulatie a documentelor.
Elaborarea proceselor verbale a sedintelor de lucru. Monitorizarea modului de examinare a petitiilor.
-Preluarea și redirecționarea apelurilor de intrare.
Asigurarea evidenţei şi predării la timp a documentelor către conducere şi executanţi.
Utilizarea echipamentelor de birou: fax, scanner, copiator.
Studii, competenţe, abilităţi:
- studii superioare;
- cunoașterea limbilor rusa, româna şi engleza;
- capacitate de a rezolva mai multe sarcini în acelaşi timp;
- cunoaşterea etichetei în afaceri;
- calități personale: atenție, responsabilitate, conştiinciozitate, punctualitate.
Calităţi personale:
- creativitate; comunicabilitate; spirit de iniţiativă; încredere în sine; capacitate sporită de muncă; orientare către rezultate.
Selectarea candidaţilor este efectuată în temeiul CV cu fotografie, care se expediază la poşta electronică:
ana.negruta@mail.ru
Asigurarea procesului de audienta, de organizare a sedintelor de lucru la seful Directiei generale. Organizarea şedinţelor şi întîlnirilor de afaceri, întîmpinarea vizitatorilor.
Pregatirea, in conlucrare cu sefii de subdiviziuni a informatiilor in probleme ce tin de competenta Directiei generale.
Prelucrarea si organizarea procesului de circulatie a documentelor.
Elaborarea proceselor verbale a sedintelor de lucru. Monitorizarea modului de examinare a petitiilor.
-Preluarea și redirecționarea apelurilor de intrare.
Asigurarea evidenţei şi predării la timp a documentelor către conducere şi executanţi.
Utilizarea echipamentelor de birou: fax, scanner, copiator.
Studii, competenţe, abilităţi:
- studii superioare;
- cunoașterea limbilor rusa, româna şi engleza;
- capacitate de a rezolva mai multe sarcini în acelaşi timp;
- cunoaşterea etichetei în afaceri;
- calități personale: atenție, responsabilitate, conştiinciozitate, punctualitate.
Calităţi personale:
- creativitate; comunicabilitate; spirit de iniţiativă; încredere în sine; capacitate sporită de muncă; orientare către rezultate.
Selectarea candidaţilor este efectuată în temeiul CV cu fotografie, care se expediază la poşta electronică:
ana.negruta@mail.ru
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳