Manager vînzări b2b
AXIO Management SRL
№11611614, 6 mai 2022
Oraș:
Chișinău
Studii:
Universitate
Experiența de munca:
De la 2 ani
Salariu:
Nespecificat
Program de muncă:
Flexibil
Locul de muncă:
Remote
Compania AXIO Management S.R.L., angajează Manager vînzări B2B produse pentru mentenanța conductelor, perioadă determinată.
Cerințe
* Studii universitare finalizate, de preferință cu specializare în Management, Marketing, Tehnic;
* Experiență în domeniul vânzărilor B2B;
* Abilități bune de comunicare și negociere;
* Carnet de conducere categoria B;
* Automobil;
* Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă, engleza reprezintă un avantaj;
* Cunoaștere MS office.
Sarcini:
* Prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor companiei;
* Dezvoltarea și gestionarea portofoliului de clienți;
* Identificarea clienților companiei;
* Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții existenți ai companiei;
* Pregătirea și prezentarea oferțelor comerciale, participarea la negocieri comerciale;
* Organizarea și controlul livrării comenzilor;
* Controlul încasării creanțelor.
Oferim:
* Program felixibil, la distanță;
* Salariu competitiv + %;
* Telefonie mobilă corporativă;
* Laptop;
* Compensare 50% deservire auto după 3 luni (schimb ulei, plăcuțe frână, procurare anvelope);
* Posibilitatea angajării pe perioadă nedeterminată.
Cei interesați rugăm să tranmsită CV-ul la adresa electronică office@axm.md
Cerințe
* Studii universitare finalizate, de preferință cu specializare în Management, Marketing, Tehnic;
* Experiență în domeniul vânzărilor B2B;
* Abilități bune de comunicare și negociere;
* Carnet de conducere categoria B;
* Automobil;
* Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă, engleza reprezintă un avantaj;
* Cunoaștere MS office.
Sarcini:
* Prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor companiei;
* Dezvoltarea și gestionarea portofoliului de clienți;
* Identificarea clienților companiei;
* Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții existenți ai companiei;
* Pregătirea și prezentarea oferțelor comerciale, participarea la negocieri comerciale;
* Organizarea și controlul livrării comenzilor;
* Controlul încasării creanțelor.
Oferim:
* Program felixibil, la distanță;
* Salariu competitiv + %;
* Telefonie mobilă corporativă;
* Laptop;
* Compensare 50% deservire auto după 3 luni (schimb ulei, plăcuțe frână, procurare anvelope);
* Posibilitatea angajării pe perioadă nedeterminată.
Cei interesați rugăm să tranmsită CV-ul la adresa electronică office@axm.md
E-mail:
Închide
Felicitări,
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳
Închide
CV-ul tău a fost transmis cu succes! 🥳