Manager vînzări b2b
AXIO Management SRL
№11611614, 6 мая 2022
Город:
Кишинев
Образование:
Университет, институт
Опыт работы:
От 2 лет
Зарплата:
Не указана
График:
Гибкий график
Место работы:
Удалённо
Compania AXIO Management S.R.L., angajează Manager vînzări B2B produse pentru mentenanța conductelor, perioadă determinată.
Cerințe
* Studii universitare finalizate, de preferință cu specializare în Management, Marketing, Tehnic;
* Experiență în domeniul vânzărilor B2B;
* Abilități bune de comunicare și negociere;
* Carnet de conducere categoria B;
* Automobil;
* Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă, engleza reprezintă un avantaj;
* Cunoaștere MS office.
Sarcini:
* Prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor companiei;
* Dezvoltarea și gestionarea portofoliului de clienți;
* Identificarea clienților companiei;
* Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții existenți ai companiei;
* Pregătirea și prezentarea oferțelor comerciale, participarea la negocieri comerciale;
* Organizarea și controlul livrării comenzilor;
* Controlul încasării creanțelor.
Oferim:
* Program felixibil, la distanță;
* Salariu competitiv + %;
* Telefonie mobilă corporativă;
* Laptop;
* Compensare 50% deservire auto după 3 luni (schimb ulei, plăcuțe frână, procurare anvelope);
* Posibilitatea angajării pe perioadă nedeterminată.
Cei interesați rugăm să tranmsită CV-ul la adresa electronică office@axm.md
Cerințe
* Studii universitare finalizate, de preferință cu specializare în Management, Marketing, Tehnic;
* Experiență în domeniul vânzărilor B2B;
* Abilități bune de comunicare și negociere;
* Carnet de conducere categoria B;
* Automobil;
* Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă, engleza reprezintă un avantaj;
* Cunoaștere MS office.
Sarcini:
* Prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor companiei;
* Dezvoltarea și gestionarea portofoliului de clienți;
* Identificarea clienților companiei;
* Stabilirea și menținerea relațiilor cu clienții existenți ai companiei;
* Pregătirea și prezentarea oferțelor comerciale, participarea la negocieri comerciale;
* Organizarea și controlul livrării comenzilor;
* Controlul încasării creanțelor.
Oferim:
* Program felixibil, la distanță;
* Salariu competitiv + %;
* Telefonie mobilă corporativă;
* Laptop;
* Compensare 50% deservire auto după 3 luni (schimb ulei, plăcuțe frână, procurare anvelope);
* Posibilitatea angajării pe perioadă nedeterminată.
Cei interesați rugăm să tranmsită CV-ul la adresa electronică office@axm.md
E-mail:
Закрыть
Готово!
Твое резюме успешно отправлено 🥳
Закрыть
Твое резюме успешно отправлено 🥳