37 ani
Feminin
Chișinău
15 000 MDL
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".
Despre mine
-Gîndire analitică și ingeniozitate
-Rezolvarea problemelor complexe
-Creativitate și inițiativă
-Raționament
-Învățare activă şi rapidă
-Rezistență la stres şi flexibilitate
-Comunicarea interpersonală
-Soluționarea conflictelor
-Lucrul în echipă
-Managementul timpului
-Monitorizarea, evaluarea și raportarea adecvată
-Lucrul cu oamenii
TOP Competențe
Experiența profesională
Decembrie 2023 - Ianuarie 2025
1 an 2 luni
Менеджер в сфере управления персоналом/ Офис-менеджер/Секретарь-референт
Rumeon
Chișinău

Полное ведение кадрового делопроизводства
- Оформление приказов по сотрудникам и фирме, оформление трудовых договоров, доп. договоров, контрактов, Личных освобождений от налогов.
- Уверенная работа в программе 1С 8.3. (формирование табеля по заработной плате, мониторинг деятельности отделов и сотрудников в частности).
- Разработка и внедрения инструкций по должностным обязанностям (ИСО/Fişa postului).
- Планирование и оформления и соблюдение графиков отпусков и графика накопленных отпусков.
- Сотрудничество с Мед. учереждением, в виду организации профилактических или периодических проверок здоровья сотрудников.
- Поиск, подбор, трудоустройство и дальнейшая помощь в адаптации новых сотрудников.
Офис и Cекретариат
- ведение корпоративной почты (e-mail), вызов курьера, переписка с клиентами, другими фирмами или госпредприятиями, по необходимости. Распределение, учет задач и указании руководства. Мониторинг сроков исполнения.
- ведение и оформление протоколов планерок и совещании.
- Заказ офисных расходников (типа : вода, канцелярия, обеспечения офисных аптечек и т.д.) Также, обеспечение новых сотрудников, всем необходимым для рабочей деятельности.
- Выбор и заказ спец. одежды/обуви, мелких расходников.
Septembrie 2016 - Iulie 2023
6 ani 10 luni
Specialist al Serviciului resurse umane al IGM
Ministerul Afacerilor Interne al RM
Chișinău
state de personal 200 angajati
- Stabilirea obiectivelor şi acţiunilor referitoare la managementul
resurselor umane
-Elaborarea, emiterea ordinilor de zi şi altor acte dispozitive pe instituţie;
- Gestionarea dosarelor personale, carnetelor de muncă, fişe personale;
- Lucru de secretariat;
- Lucru de arhivă;
- Evidenţa corespondenţei cu alte autorităţi publice şi subdiviziuni al Ministerului, etc. - Evidenţa concediilor anuale, medicale şi altele sociale;
- Asigurarea procesului de evaluare anuală şi cea continuă a angajaţilor;
- Gestionarea şi evidenţa cursurilor de perfecţionare şi dezvoltare profesionlă;
- Asigurarea procedurii de depunere a declaraţiei de avere şi interese personale, colector (conlucrare STISC, ANI);
- Membru/ secretar al grupurilor de lucru şi comisiilor pe diferite domenii (ex: desfăşurarea concursurilor de angajare, atribuirea vechimii în muncă, recunoaşterea profesiei înrudite);
- Utilizator a Sistemelor informaţionale (bază de date, registru electroinic);
- Gestionarea şi evidenţa documentaţiei, registrelor (ex: conflictul de intrerese, influenţă necorespunzătoare, regimul cadourilor);
- Asigurarea procedurii de acces la secretul de stat a angajaţilor;
- Gestionarea, ajustarea dosarelor personale a angajaţilor, inclusiv lucrări de arhivă;
- Conlucrare eficientăcu Serviciul financiar, Serviciul juridic şi alte Direcţii a Inspectoratului;
- Conlucrare cu diverse subdiviziuni al MAI şi alte instituţiii publice în vederea executării ordinelor şi obiectivelor comune.
Decembrie 2010 - Octombrie 2015
4 ani 11 luni
Şef al Serviciului resurse umane al CTM
Armata Naţională al RM
Chișinău
state de personal 20 angajati
- Stabilirea obiectivelor şi acţiunilor referitoare la managementul
resurselor umane
-Elaborarea, emiterea ordinilor de zi şi altor acte dispozitive pe instituţie;
- Gestionarea dosarelor personale, carnetelor de muncă, fişe personale;
- Lucru de secretariat;
- Lucru de arhivă;
- Evidenţa corespondenţei cu alte autorităţi publice şi subdiviziuni al Ministerului, etc.
Limbi
Română Fluent
Rusă Fluent
Ucraineană Comunicare
Engleză Elementar
Domeniul dorit
Studii: Superioare
Absolvit în: 2010
Universitatea de stat din Moldova
Facultatea: Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării
Specialitatea: Activitatea editorială
Studiez la moment
ASEM
Facultatea: Drept
Specialitatea: Dreptul Afacerilor (Master,învăţămînt seral)
Cursuri, training-uri
Absolvit în: 2020
Recrutarea şi selectare personalului
Organizator: Academia de Administrare Publică
Absolvit în: 2021
Nediscriminarea şi egalitatea de gen
Organizator: Academia de Administrare Publică
Absolvit în: 2023
Efectele stresului ocupaţional şi Managementul stresului profesional
Organizator: OIM Moldova
Preferințe pentru job
Programul de muncă
Full-time
Permis de conducere
Categoria: B
Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".